Gå til innhold

Oi! Positiv el-test! Men så er jeg sylta forkjøla og hoster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt forkjøla så det holder, rett inn i jula. Nese som renner, må ha nesespray for å få sove. Det klør i halsen, så jeg har tørrhoste. Tørrhosten kommer jo på som en slags krampe som det er umulig å stoppe.

Tingen er at vi vanligvis ikke synes det er så kjekt å ha sex mens en av oss får tørrhostekramper og må snyte seg halvveis! Litt turn-off, for å si det mildt...

Og i tillegg klarte jeg å fortelle samboeren min at jeg hadde tegn til el her om dagen (da el-slimet begynte, men jeg beskrev det ikke til ham da, he he). Men det endte med prestasjonsangst og følelse av å måtte ha sex på grunn av el og ikke lyst. Følte meg litt snurt der ja, men har jo lært.

Har fulgt opp med el-tester, og i morges ble den positiv for første gang. Så nå bør vi jo ha sex i dag og i morgen i allefall. Men hvordan i all verden skal jeg få til det uten at det lyser EGGLØSNING av "fremstøtene" mine?

Alt man skal møte på av problemer her i verden, he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på :P

La han være bak deg så ser han ikke den snørrete og tette nesa di, hehe :)

Men viktig å benytte seg av EL :ja:

Skrevet

Hi hi, god ide! Tenkte jeg skulle skaffe meg noe som demper hosten, og den hese forkjølet-stemmen min kan kanskje være sexy??

Skrevet

Og så om det ikke funker denne gangen burde du ta slimløsende hostesaft. Det funker både for forkjølelse og for at det skal bli lettere å få fraktet spermen inn til eggcellene for livmorhalsen blir glattere (eller noe sånt) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...