Tweak Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har blitt forkjøla så det holder, rett inn i jula. Nese som renner, må ha nesespray for å få sove. Det klør i halsen, så jeg har tørrhoste. Tørrhosten kommer jo på som en slags krampe som det er umulig å stoppe. Tingen er at vi vanligvis ikke synes det er så kjekt å ha sex mens en av oss får tørrhostekramper og må snyte seg halvveis! Litt turn-off, for å si det mildt... Og i tillegg klarte jeg å fortelle samboeren min at jeg hadde tegn til el her om dagen (da el-slimet begynte, men jeg beskrev det ikke til ham da, he he). Men det endte med prestasjonsangst og følelse av å måtte ha sex på grunn av el og ikke lyst. Følte meg litt snurt der ja, men har jo lært. Har fulgt opp med el-tester, og i morges ble den positiv for første gang. Så nå bør vi jo ha sex i dag og i morgen i allefall. Men hvordan i all verden skal jeg få til det uten at det lyser EGGLØSNING av "fremstøtene" mine? Alt man skal møte på av problemer her i verden, he he.
Pulverpadda Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Kjør på La han være bak deg så ser han ikke den snørrete og tette nesa di, hehe Men viktig å benytte seg av EL :ja:
Tweak Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 Hi hi, god ide! Tenkte jeg skulle skaffe meg noe som demper hosten, og den hese forkjølet-stemmen min kan kanskje være sexy??
Pulverpadda Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Og så om det ikke funker denne gangen burde du ta slimløsende hostesaft. Det funker både for forkjølelse og for at det skal bli lettere å få fraktet spermen inn til eggcellene for livmorhalsen blir glattere (eller noe sånt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå