Venter09<3med ny spire Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Hei Merker dere at dere har EL.??? Åssen merker dere det? merker ikke at jeg har EL jeg trur jeg
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Hei jeg merker godt at jeg har EL. Jeg får smerter i den siden i bekkene hvor egget slipper ut! men varierer fra EL til EL hvor godt jeg kjenner det men det ligner litt på mens muringer.
Pulverpadda Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Jepp, mensmurringer her hos meg også. Og så merker man det når man har sex, for livmortappen er lenger ned enn vanlig. Kan gjøre litt vondt å støyte mot den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå