Ragdoll Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Har såååååå lyst på en skive med eggerøre og spekeskinke!!!! Gjør det noe når jeg er 9 dager overtid med spekemat? heh..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Det er ikke sikkert det er så farlig nå som babyen er helt klar, men jeg holder meg unna disse siste få dagene likevel. Kan jo ikke være så mange dager igjen nå uansett.. Selv om det føles som en evighet:-(
Ragdoll Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 Jeg føler med deg!! Er slitsomt, hadde aldri trodd det skulle bli så ille å vente på noe godt.. Har du fått time til igangsetting hvis ikke det skjer noe du eller? Jm sa til meg da jeg var der sist at gutter alltid var træge med å komme seg ut enn jentene
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Hmmm sier du det ja..... Det visste jeg ikke:-D Ja han har nok gooooood tid han her ja! Nei ikke fått noe time enda, men skal til jm i morgen, og da tror jeg bare jeg må finne ut av det. Fælt med denne uvissheten nå... Men er så redd for det å bli satt i gang også.. Men må jo bare hoppe i det snart uansett. Og da er det jo bare bedre jo før jo heller! Vet du noe for din del? Tenker masse på deg! Du er jo til og med 2 dager lengre enn meg........ Masse masse lykke til! Vi fortjener å få gullene våre nå synes jeg!!!!!!!!!!
Ragdoll Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2008 Han her er ikke noe raskere enn din iallefall, og jeg får også gutt. Må vel ligge i noe av det hun sa Jeg har gått å ventet i to uker, for jm sa at jeg ALDRI kom til å gå overtid. (Bank i bordet) SÅ da jeg dukket opp til overtidstimen hun satt opp (og som hun i tillegg mente at jeg ikke kom til å trenge) så ble hun litt paff Fikk ikke vite noe mer enn at jeg hadde 1 cm og tøying ble dermed ikke aktuelt. Er bare så redd for at man må kjenne noe særlig med disse "tegnene" før det store skal skje og riene skal komme, eller om jeg bare kan få rier så er det i gang? For jeg har ikke kynnere engang jeg, ingenting vondt og bare en veldig aktiv baby i magen i tillegg til en forferdelig halsbrann da.. Har fått time til igangsetting 2. juledag.. Og det er noe jeg også ville unngått.. De sier at slike fødsler er verre enn at alt skjer av seg selv :S ? Kjenner du noe særlig? Godt vi er i samme båt da, hjelper litt å vite at man ikke lever i denne tilværelsen helt "alene" Jeg synes også vi fortjener gullene våre godt plantet i armene nå, enn i magen.. De hadde hatt det så mye bedre på utsiden nå Masse lykke til til deg også!!!!!! :) Krysser fingrene!! Måtte det skje noe i dag!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Nei jeg kjenner INGENTING som tyder på noen fødsel jeg heller.... Ikke en pitteliten kynner engang.. Ingen menssmerter-ingenting. Bare en haug med sv.skaps plager... Ja utrolig godt å vite det er andre i samme båt! Men jeg unner ingen dette, så nå får de komme! Klem til deg:)
magica fra tryll Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Det der med gutter vet jeg ikke?? Jenta mi kom 17 dager på overtid, gutten 2 dager før....Hvis det kan være noen trøst...
Ragdoll Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2008 All trøst er god trøst for meg om dagen.. Men dette unner jeg heller ingen! Jm sa at man kunne stimulere brystene når man fikk kynnere for å få i gang eventuelle rier, men jeg har jo ikke kynnere Usj... Trøsteklem til M-79
Fru Anna Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 ikke no prob. å spise spekeskinke gvis du fryser det ned minimum ett døgn, helst to, før du spiser det. Også skal det helst spises opp iløpet av det første døgnet det er blitt tint. Så her i huset har jeg fryst ned spekeskinke, fenalår og røkelaks i små porsjonspakker sånn at jeg også kan kose meg litt i jule med godt pålegg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå