Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg gruer meg ikke, men har zero julestemning..... Ikke har vi bakt pepperkaker, ikke har vi hatt juleverksted som vi pleier, ikke har jeg pyntet enda.... det er 3 dager igjen og jeg har ingen følelser av jul i det hele tatt. Er det bare meg? Noen tips å komme med slik at jeg kanskje kan få den rette stemningen? Vi skal pynte og lage pepperkakehus i dag. Mannen har vært syk siden torsdag så mulig den sofaliggende gubben har noe med det å gjøre....
velsignet med to Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Jeg lengter også etter julestemningen i år. Er vant med mørketid og masse snø i disse tider, men her vi bor nå er det sol og ingen snø i det hele tatt, tar nok litt tid før jeg venner meg til denne typen jul.
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Kjære du da.. Sofaliggende gubbe er nok utslagsgivende!! Ikke akkurat stemningsfullt det i seg selv. Sett på julemusikk, pynt treet, så skal du se stemningen kommer min kjære venn.. Ha en finfin dag med jentene!! Kos og klem
Alba44 Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Lag deg gløgg, tenn opp kongerøkelse og sett på noen fine sanger =)
Jenny-penny Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Litt av bakdelen med å jobbe i butikk at det ødelegger litt julestemning. Budsjett, kunder, pakkking, smil og vær glad gjør at man blir litt sliten psykisk... Jenny og jeg var på jul i blåfjell teater og det dro stemninga op to hakk. Gå på juleteater, eller en konsert. kos deg med en god bok med stearinlys og julemusikk. Dra frem barndommensjul laaaaaangt inni deg og kok gløgg og spis pepperkaker. Verdens største juleklem til deg
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 ja, er ikke mye julestemning hos meg heller.. skulle gjort masse vi men har blitt sittende å gjort nada... skulle lage julekort av ungene men kom aldri så langt.. giddalaus drittmor sier jeg til meg selv.. i tillegg så er jeg på vei i en dyp depresjon igjen så det er ikke bare bare.
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Ja jeg tror butikk-delen har mye å si. Forventninger som aldri ble innfridd, den evige pengedansen, lørdag og søndagsjobbing osv. Vi har vært på teater, vi leser julebøker..... men jeg er psykisk sliten tror jeg og da må jeg vel jobbe litt ekstra med meg selv. Takk for klemmer jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå