Gå til innhold

Så lite komplisert liv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens utblåsning!

Siden jeg allerede har ordnet alt i forbindelse med julen, stryking, vasking, pynting av tre juletrær, julestaker, julegaver, pakkekalendere, mat o.l. skulle jeg selvfølgelig ordne resten med familien som kommer fra Oslo idag!

Siden lille blir hentet halv 1, og jeg skulle møte resterende familie kl. 12 idag, har jeg sagt lenge at husbonden måtte være hjemme den halvtimen.

Siden han var på byen i går, ligger han enda i senga.. Så hører jeg, OK, er klar jeg. Finfint! Joda, da skal han på kamp! Det har han ikke sagt noe om til meg, og blir hentet om 20 min.

Er jeg urimelig som blir irritert eller????

Måtte bare blåse ut, for har mest lyst til å kyle hele juletreet opp et visst sted på den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere en avtale så har dere en avtale. Han får ta med seg sønnen på kamp da vet du:)

Skrevet

Helt enig med LOTP!

En avtale er en avtale.

Skrevet

Tydeligvis blitt en misforståelse..

Men, skulle likt å se at jeg bare helt uten videre valset ut av døra som om livet har ramlet ned i hodet på meg, like glad som Askeladden.

Det er jul om 3 dager, hele gulvet under juletreet er dekket med gaver som skal til andre kjente og kjære. Stressa:-p

Skrevet

Du er alt for snill, skulle nesten ønake jeg var mannen din til tider, for han høres utrolig bortskjemt ut:) For et hundeliv..

Hadde blitt kjempe irritert, sagt at T var hans ansvar fra og med NÅ, og gått ut døra...

Skrevet

Rart at misforståelse = mamma rydder opp

Menn er en egen rase i et eget univers. I mitt neste liv skal jeg helt klart være mann!!

Skrevet

Ha ha ha ha, hundeliv:o))) Ja, da tror jeg jaggu jeg plasserer ham ute i hundehuset i natt!!

Jeg gjør opp for det etterpå kjære sier han vetdu, også skal jeg kjøpe gave til deg i morgen:-) Må le og, der han løper avgårde med kølla på ryggen, så lykkelig uvitende om hvilke plikter han slipper unna.

Jeg oppdrar min sønn til å bli stikk motsatt ihvertfall! Og nå skal vi ut å leke litt det er på`n igjen:)

Ha en fin dag da kjære damer. Takk for at det lyttet til sytet mitt, he he.

God juleklem fra

Skrevet

Jeg synes jeg ser ham ligge i hundhuset med en juletrefot i rompa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...