Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 hei hei jenter. For et par uker siden skrev jeg masse innlegg her om tyding av streker og det var ikke måte på. Og jada jeg fikk en supersterk strek (like sterk som teststreken) selvom jeg blødde den dagen jeg skulle hatt mens. Men i går fikk jeg sykt vondt i magen min og ringte til gyn.avd og fikk komme. Da sa hun at jeg hadde hatt en SA. Masse rester igjen og siden jeg hadde blødd lenge skulle jeg komme på mandag for utskraping. uff... helt forferdelig dette her.... Siden dette var min 3. sa skulle dette utredes etter jul:) kanskje vi får svar på hvorfor alt det dumme skjer... Ha en super søndag alle sammen:)
-prøverpånytt- Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Uff så leit da.Må være litt av en påkjenning å ha mista 3 ganger. Er det ikke noe legen kan hjelpe deg med da? Håper i allefall at spiren din vil sitte tiden ut neste gang da! Ikke mist håpet for jeg er sikker på at dere vil lykkes til slutt. Ha en fin søndag du også
man78 Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Hei Jeg har en venninnne som har mistet 5 ganger før spiren satt og nå er hun mamma til verdens fineste lille gutt. Lykke til. Du vet i alle fall at du kan bli gravid;-)
Lillypia Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 huffda:( Vet litt hvordan du har det....mistet to ganger ila 4mnd nå. En sa i august og MA nå i desember, uke 12. Var også på utskrapning. Håper det klaffer for oss begge igjen snart og at spiren blir der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå