Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til deres barn til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 4 år. Han får radiostyrtbil.kjøleskap magneter m bokstaver og tall.to puslespill og en dvd.. Mulig det blir en ting til får se litt. Han får ingen gaver av far så da føler jeg han må få litt mere av meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6-åringen får prinsessegulvmatte og hello kitty vekkerklokke, og 3-åringen får Barba-bamse, Barba-pledd og store perler.

Høres ut som en fin gave du har ordnet da:)

Skrevet

Jenta mi (5år) får et Lundby dukkehus:) Dette har hun lenge ønsket seg. Jeg har fortalt alle at hun skal få det, så i gavene fra tanter, onkler osv, er det møbler og utstyr til huset:) I tillegg har dukkene og div. andre småting dukket opp i adventskalenderen nå frem mot jul;) Hun leker kjempemye med disse smådukkene, hehe, steller og styrer. men hun har ikke skjønt at hun kommer til å få huset. hun har til og med snakket om å ta med seg tv-en til ei venninne og prøve den i hennes dukkehus, for hun har jo ingen steder å sette stikkontakten selv:) Gleder meg til hun skal få åpne pakken jeg:D

Skrevet

snuppa på 2år får tretogsett, så er jeg ikke ferdig med henne da, så det blir noe lekedukker ting hun kan leke med, og kanskje noen kler. skal feire jul 2 ganger så må ha 2 pakker der og en morningave på julaften:)

Skrevet

Gutten min er bare 8 md. forstår vel ikke så mye enda;o) men han får traktor m henger + ei "puslespillmatte" som han kan leke på:o)

Skrevet

Gutten min får en dukkevogn og en guttedukke. Pluss en sånn bilbane med store klosser som han skal få åpne når han står opp. Så får han en dvd i julestrømpa si. Sto mellom teletubbies og byggmester bobb. Ble teletubbies gitt.. Håper de slår an. Han er snart 2 år.. :o)

Skrevet

Høres ut som han får mangen fien gaver av deg:)

Gutten her får:

Mikkemus klubbhus

Duplo brannstasjon

Bergansjakke

Sånn tegne tavle

Han får heller ingen gave av faren så følte jeg måtte gji litt mer:)

God jul :)

Skrevet

Min får dukkeutstyr og badekar til dukke,for hun får dukke med vogn og litt sånt av besteforeldrene,også får hun en katt i bur,med noen børster til.Dette har jeg kjøpt for at hun skal få noe gøy under treet,for "hovedgaven" er sparekonto og 1000 kr..

Hun er snart 3 år,og hun får gave av faren også.

Skrevet

Eldste gutten min får stor gravemaskin, han snakker om at han ønsker seg det hele tide, gleder meg kjempe masse til han åpner den gaven, så får han cd spiller og en bukse. han er 3år.

minsten på nesten 4mnd, får pysj, sparkebukse, og en bamse rangle.

Skrevet

Eg er veldig imot plastlekar, og generelt unyttige gåver. Så eg har tenkt litt annleis iår.

Ho får ein lekekomfyr i tre, masse nøstebarnkler (har berre pakka inn ein body som symbolikk), penger på konto, nokre hånddukkar og sølvtøy (sistnevnte kjøp eg ikkje inn no, men eg ventar til nyåret).

Ho kjem til å få so mange gåver at eg ikkje orkar å kjøpe så mykje sjøl, ho får jo alt ho treng ellers hos meg.

Og ho får gåve ifrå faren sin og.

Skrevet

Eg lige godt å je noge så eg vett blir brukt :)

så lillegutt får både nyttige ting og kjekkere ting..

han får et par sett med klær, bibabath( det fikk han på forskudd for nogen dager siden-klarte ikkje venta :P ) 2 puslespill, lekedata, et par andre småting..han er vel lei av å pakke opp før han er ferdig uansett :D

Skrevet

snuppa får noen sett med klær og et stellebord til babyen sin fra meg og kjærsten, passer fint når nurket kommer i mars, så kan hun heller stelle sin egen baby enn å hjelpe med lillesøsteren ;) og så får hun et my little ponny hus av kjærsten og litt ekstra stæsj til huset av meg :)

Skrevet

han får en støvsuger som han har sagt flere ganger han ønsker seg, deler till thomastogbanen å så har han fått en little people garasje på forskudd.

Skrevet

Gutten min får kaptein sabeltann- skute, lastebilen fra "cars", cars sengetøy og kopp med bilde av seg selv+cars motiv:)

Skrevet

Han har fått en del før jul i stedet for kalender. mc queen bil, rorri bil og 2 andre biler, laget bamse på bamsefabrikken, lego og sikkert mer jeg ikke husker.

I morgen får han en bil i strømpen på morgenen. ellers skal han få løftesett og lampe til traktoren sin.... han elsker traktoren sin.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Jeg er barnløs denne julen så barna mine får pakkene når de kommer hjem. Fant ut at det ikke var noe vits å frakte av sted det som skal tilbake hit.

Datteren min får en gyngehest og sønnen min har fått en pc i høst som skulle være julegave også. Så han og jeg stikker ut i romjula og kjøper en pc bag.

Jeg gir veldig lite gaver til jul til mine egne barn. Synes de får så mye utenom, og mener heller det går an å støtte en god sak :o).

Skrevet

Jentene på 5 fikk litt klær,to ds-spill,puppy-in-my-pocket hus og figurer,og et annet lite tredukkehus,og fire filmer (fra julenissen),og to eventyrcd`er;). Sønnen min fikk masse klær,to PS2-spill,en cd. Hmm..det var vel det.

Også har jeg meldt meg og barna som Plan-faddere,og jeg pakket inn bilder av fadderbarnet vårt og skrev litt om det å tenke på andre,midt oppe i all overfloden:)

Forresten fikk jeg galvanic spa-rynkestrykejernet i gave,så nå skal alle rynkene glattes ut her;) Hehe...:)

Skrevet

snuppa mi på 2år fikk Fiffi dukkehus, Pippi koppestell, ikea bestikk (koppestell str), mummi trepuslespill, litle people dumper,nøstebarn kjole, fiffi pysj og noen andre klær fra barnegarderoben, my litle pony figurer..

av nissen fikk hun postmann pat figurer og kjøretøy + nygjerrige nils som blåser såpebobler

Skrevet

Jenta mi fikk gå/sitte bil, kjole og genser på bursdagen og leketog, joggedress og kjole jeg selv sydde til henne :)

Gullet har bursdag på lillejulaften så det ble mye på engang, men hun ble veldig glad for gavene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...