Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jo altså jeg har vært sammen med en og samme mann i snart 6 år. Vi har en vakker datter sammen som fyller året snart. Nå har det seg slik at vi har så , i mine øyne , kjedelig sex. Å jeg lurer på om det bare er innen for disse vegger at dette foregår. Vi starter som følger, med oralsex. Så penetreres det. Så slikker han meg til en orgasme , så suger jeg han til en orgasme ( suge/runker) Å slik er det hver gang. Sist gang, uten overdrivelse, han kom inni meg var da lillemor ble laget , det er jo11 mnd + 9 mnd siden................................ Jeg syns vi har en dritt kjedelig sexliv. Latmannssex. Men er det kun her det skjer, eller er dette normalt? Så da kom han inni meg sist , å resten av " sædn" havner på hans egen mage. Ikke inni meg , ikke på meg engang!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Det hørtes fryktelig kjedelig ut.. Men du kan jo ta initiativ til endringer selv. Trenger ikke vente på at han skal forandre seg:)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Samme rituale hver gang blir drit kjedelig uansett hvor spennende det i ytgangspunktet var... Her kan du finne litt inspirasjon, men det avhengiger selvsagt at du klarer å snakke med mannen din om det: http://nrk.no/programmer/tv/puls/1.6331899
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Nei men altså, det er ikke selve akten som kjeder meg. Men det er det at jeg alltid må suge/runke han til det går for han , han kommer aldri inni meg! Aldri aldri aldri. Skjedd et par ganger liksom.. Å hvorfor er det slik? Ville tent meg i mye større grad enn å bare måtte sitte å runke han tilslutt......... Det er jo boring og slitsomt! Vi kan være kinky , og krative, offentligsex , osv.. Men det er jo hvor denne sæd-klatten havner hen tilslutt som irriterer meg mest. Å tar jeg det opp med han , på en skånsom måte, får jeg tilsvar : Må begynne jobbe mere selv, osv. Eller at han knuller som en gal, til han nesten blør.. For han bruker lang tid............... Uff sorry stygge ordene , osv.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Ok, her ser jeg to potensielle caser: Enten er du dritsugen på en unge til, og han er laaaaaaangt fra klar, så det er helt uaktuelt å sprute noe i nærheten av livmoren din. eller Pikken hans er for liten eller du er for vid til at han får til å komme på den måten. Forresten, en siste mulighet. Du ligger som et slakt i senga og forventer at han skal ta seg av all knulinga. Han er ikke supertrent, så han har rett og slett ikke kondis/energi til å komme på den måten. Løsning avhenger av årsak, så du får nok ta en prat med fyren. Og ikke være redd for ærlighet, verken fra hans eller din side. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Hahahahhaha. 1. Nei et nytt barn er et IKKE tema. Ikke nå , pillen spises som sukkertøy fremdeles. 2. Han har stor pikk, altså litt større en normalen, og jeg er ikke for vid. Kanskje akkurat normal. 3.Jeg ligger som et slakt i senga når jeg blir fortalt det. Men jeg er ikke av de mest trente , ikke han heller. Kondisen hans er værre en min , men jeg er tykkere enn han. Såe. Jeg tror egentlig jhan bare er ganske lat asså.................. jeg er også lat , men han er værre.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Kanskje han er redd for å gjøre deg gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå