Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Gutten min på nesten 2 år har hatt feber siden torsdag. Men i dag til morgenen så var den på 37,9. Han er i mye bedre form også. Vi skulle egentlig på en times kjøretur i dag for å hente julegaver. Men jeg trodde ikke vi kunne det. Men nå er han vel så å si feberfri? Vi skal ikke være ute. Vi skal kun kjøre, å være litt inne på besøk før vi tar turen hjem igjen. Vile dere dratt? Å hva med barnehage i morgen? Om ike tempen blir høyere selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Kan fint kjøre bil selv om han har feber, er almentilstanden du må se på. Er han i form, så kjør:)
Gjest -<<- Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Om en unge er feberfri med 37,9 kommer an på ungen og dennes normaltemperatur. Mine hadde ikke vært helt i form med den tempen. Men i form nok til en liten kjøretur (ikke er det farlig med frisk luft om man har feber heller). Hadde sendt i barnehage i morgen om tempen da var lavere og allmenntilstanden fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå