Gå til innhold

37,9.. Feberfri? Ville dere dratt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på nesten 2 år har hatt feber siden torsdag. Men i dag til morgenen så var den på 37,9. Han er i mye bedre form også.

Vi skulle egentlig på en times kjøretur i dag for å hente julegaver. Men jeg trodde ikke vi kunne det. Men nå er han vel så å si feberfri?

 

Vi skal ikke være ute. Vi skal kun kjøre, å være litt inne på besøk før vi tar turen hjem igjen.

 

Vile dere dratt?

 

Å hva med barnehage i morgen? Om ike tempen blir høyere selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan fint kjøre bil selv om han har feber, er almentilstanden du må se på. Er han i form, så kjør:)

Skrevet

Om en unge er feberfri med 37,9 kommer an på ungen og dennes normaltemperatur. Mine hadde ikke vært helt i form med den tempen. Men i form nok til en liten kjøretur (ikke er det farlig med frisk luft om man har feber heller).

 

Hadde sendt i barnehage i morgen om tempen da var lavere og allmenntilstanden fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...