Gå til innhold

slimproppen gikk i morrest og jeg har hatt rier i hele natt!.

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har slimproppen gått og jeg sitter her med rier 13 dager før tida!! har ringt til føden og sitter nå og tar tiden før vi eventuelt drar nedover til føden. hjelp sier jeg bare... ikke har jeg pakket bag før nå og er jeg ferdig med juleforberedelsene?? Neeeei da... jeg skal jo ikke ha før i januar!;) jaja, blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. riene er svært ujevne enda. et råd til dere alle! pakk bagen i god tid, det er lite arti å gjøre unna dette med rier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Så moro med fødsel på gang da! =) Ikke tenk på juleforberedelsene, det finnes mye gode kaker å få kjøpt... Hehe...

Er riene tette da? Spennende dette. Du får oppdatere underveis, hvis du har ork til det. Er jo spennende å følge med; litt sånn interaktiv fødsel?! =)

Skrevet

åååå... heldiggrisen:) no ble eg kjempe missunnelig kjenner eg;) Men du må ha masse masse lykke til! Eg har 3 dager til termin og ikkje noe tegn ennå:/

Skrevet

Jeg er så glad jeg har pakket det meste. Eneste jeg ikke har pakket er drikke, håndarbeid og hårbørste. Men før jeg går ut til julemiddag på onsdag, skal alt være klart til å bare plukkes opp. Jeg skal nemlig være i større selskap, og slimproppen gikk på torsdag. Har hatt rier bare en gang fredag ettermiddag. Så tilfelle noe, så skal ALT stå klart hjemme så vi kan plukke det med oss på veien til føden. Er bare 34+3 i dag, men man kan jo aldri vite. Ellers er alt klart hjemme. Til og med bleier og ammeinnlegg i hus.

Skrevet

da kom lille prinsen min til verden 21.12.08 kl 19.45:) dro til føden 12.30.hadde da 1 cm åpning og ble lagt på ventestue. kl 19.00 ble vi fraktet til fødestuen i all hast. de hadde ikke plass til oss før den tid. alt gikk svært raskt for seg, for kl 19.45 lå lillegutt i armene mine:) så nå har prinsen min feiret sin første jul allerede. vi koooser oss!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...