Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Hei, håper det er noen her som kan hjelpe meg! Vi hart prøvd en stund å få barn og har gått på pergotime, ble nå gravid i "pausemånden" - tror jeg da... Jeg venter nå mensen idag ellar i morgen og tok for et par dager siden en Quick Respons test som gav svak positivt utslag midt på dagen, (klarte ikke vente med å teste meg ) Tok deretter igjen en test i går morges i håp om at den viste sterkere, men den viste også svakt positivt. Tok i morges igjen en test til men det var av typen "strips/strimmel" fra Baby or not. Disse viser derimot negativt!! Er jeg da gravid eller ikke? Hvordan ser en skyggesteg ut på en graviditetstest . de jeg tok fra QR som viste svakt positivt viste en strek slik at jeg ikke var i tvil om at det var en strek der men den var jo svak.. Håper på svar!!!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 jeg har testa tidlig positivt med tester som viser strek, tatt en sånn som sier gravid eller ikke gravid og fått ikke gravid til svar. Men jeg var gravid.. Den med strek hadde rett. Jeg hadde da fått en svak strek, sånn som du beskriver. Håper du er gravid da! Lykke til!
Kjærlighet <3 Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Jeg testet neg med billistrimmel i to dager etter at cb digital sa gravid. tredje dagen jeg prøvde fik jeg en svak svak strek på billigstrmmelen. Så for min del slo nbilligstrimmelen ut sent hvertfall.. Jeg ville stolt mer på QR sitt resultat.. Hvertfall om det er farge på streken..
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Ja QR viste en klar strek, men den var allikevel svak begge gangene. Får teste igjen i morgen for sikkerhetsskyld. Tenker å prøve en digital test - er lei av å tolke streker
Bevind *har født*:) Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Pratet med en lege om det sist jeg var gravid pga at streken var så svak,hun sa at en strek var en strek.. Det er sjelden testen blir feil positiv, i motsetning til feil negativ, hvis du skjønte den:) Lykke til!!!!!
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Høres bra ut Skal til legen i morgen - trenger en bekreftelse fra noen, selv om jeg vet at den jeg tar hjemme er tilnærmet like sikker. Så slipper jeg denne usikkerheten med å tolke streker. Men har lest det flere plasser slik du sier at en strek er en strek .) Håper håper:) **
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå