Gå til innhold

To day is the day...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg foeler det er dommedag i dag. I dag skal jeg ha mensen, men testet positivt på gravidtet på fredag. Det sammen skjedde for akkurat fire uker siden, da begynte jeg å bloe i dag. Og det samme skjedde for noen mnd siden...

 

 

Kommer til å vaere nervoes vaer gang jeg skal på do...Og i dag er det stor familiesamling også, skal bli toeft å skjule skuffelsen hvis dette går galt. Men,men. Håper dagen går raskt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får håpe at i dag er dagen for gode nyheter!! :)

 

Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...