millere Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg foeler det er dommedag i dag. I dag skal jeg ha mensen, men testet positivt på gravidtet på fredag. Det sammen skjedde for akkurat fire uker siden, da begynte jeg å bloe i dag. Og det samme skjedde for noen mnd siden... Kommer til å vaere nervoes vaer gang jeg skal på do...Og i dag er det stor familiesamling også, skal bli toeft å skjule skuffelsen hvis dette går galt. Men,men. Håper dagen går raskt!!!
Jikki - pjokken & småen Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Vi får håpe at i dag er dagen for gode nyheter!! Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå