Gå til innhold

Fødselen i gang allerede nå!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere på kvelden i dag gikk slimproppen i flere vender.

Nå har jeg murringer i ryggen og blør fra skjeden.

Er fødselen i gang? Bør jeg ta kontakt med føden?

Er 32 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det bør du. En skal ringe føden når en er kommet så langt på vei og blør. De kommer til å prøve å stoppe babyen dersom du går mot fødsel før uke 34

Skrevet

Hvis du blør så bør du uansett ta kontakt med føden!!! Det kan være fødselen er på vei, og det kan vel også være mye annet. Men at man blør er aldri et godt tegn. Før uke 36 har jeg lest at man skal ta kontakt med føden hvis man blør, uansett.

Skrevet

Antar du har tatt kontakt med føden. Hvordan går det nå?

Skrevet

La meg til å sove jeg. Tenkte jeg skulle se om det ble noe forrandring i dag.

Skrevet

la deg til å SOVE?? får da inderlig ikke håpe at det blodet som kom var fra morkaka hvis den er i ferd med å svikte da...

min løsnet i uke 35 med forrige mann, og hadde og murringer og blod.

endte i hastesnitt og livløs unge. bare flaks han lever, og jeg dro RETT på føden!!

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Har nettopp vært på kontroll på helsestasjonen (vi har ikke fødeavd her jeg bor) Og skal på sykehuset i morgen. Livmorhalsen var 2 cm og myk, ho var usikker på om det var åpning. Hodet sto heelt nedi bekkenet. Men så lenge jeg ikke hadde rier så kunne jeg vente til i morgen med å reise på sykehuset.

Babyens hjertelyd var gått opp fra 136 på fredag til 144 i dag, beveger seg MYE mer enn hun pleier, virker kanskje litt stressa ?

Skrevet

Babyens puls varierer hele tida - det er det meningen den skal. På en vanlig 20-minutters CTG varierer gjerne pulsen til pjokken min fra 120 til 180 - og det er jordmora storfornøyd med.

Det at hun rører seg mye mer kan jo bety noe...men jeg ville vært mye mer bekymra dersom hun hadde vært veldig rolig. Godt at du blir sendt inn til sjekk. Håper alt står bra til, og at hun holder seg der inne noen uker til! :)

Skrevet

Skal gi en oppdatering etter sykehusbesøket i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...