Guri Malla har to små Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Er man alene hjemme så er man alene hjemme Og når man er på venners venners pubcrawl så må da byen være oppe til jeg er ferdig med å danse?? Eller er jeg urimelig he he Og oppi det hele får jeg vite at svigerinna mi er lagt inn med veer (termin 29.des) er så spent!!! Hvem er våken??
Mom2Two Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er våken! Ja, det er da utrolig irriterende at de ikke kan holde åpent til man er ferdig med å danse!!! Det får da være måte på.. Dårlig service ass. Nei, du er ikke urimelig i det hele tatt. Spennende med svigerinna di da. Oj oj oj.. Du må dele nyheten når det skjer noe:) Klem i natten
Guri Malla har to små Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 I know!!! Har "kjent" lille Theodor så lenge nå, kjenner jeg er helt i hundre!! Og han blir jo født i samme år som vår lille, selv om min er født i januar så blir de jo samme alder etterhvert! Vi skal feire julaften der så lenge alt går greit, og det må det jo Nei er jo aldri ute egentlig, så når jeg først er det så synes jeg de kan ta litt hensyn faktisk! Hvor bor du? Endte på Johns, der er det alltid noen gamle kjente og morsom musikk, blir så godt humør
Mom2Two Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Da blir det utrolig spennende endelig å møte ham!! Etter hvert viskes aldersforskjellen ut:) Det er klart de må ta hensyn til småbarnsmødre som bare er ute en gang i blant. Det skulle faktisk bare mangle! Bor i Oslo, jeg:) Bra du har kosa deg:-)
Guri Malla har to små Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2008 Trodde du bodde i Oslo ja Når jeg var ute i mine studentdager (begynner å bli ti år siden) så kjedet jeg meg jo etterhvert og så på klokka, men nå som jeg er ute skikkelig kanskje fire ganger i året så vil jeg jo ikke hjem!! Ble bedt på nachspiel og greier, men har da ingenting der å gjøre Vil drikke pærecider og danse jeg! Det som er kult er jo at det alltid er sinnsykt bra på byen når jeg er ute etter at jeg fikk barn, for nå må jeg jo gjøre det meste ut av det når jeg har sjansen P.S: tilgi skriveleifer, som du skjønner prøver jeg å lande litt før jeg legger meg, men det er lett når jeg blir tante i dette øyeblikk he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå