Gå til innhold

jeg er full nå :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi og gud det er deili :-)

Men nå er det senga for ungene våkner om ikke mange timene :-) Og da skal vi åynte juletre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lite interessant.

Stakkars barn som skal pynte juletre med fyllesyk mamma :(

Skrevet

Jeg er også full!! stakkars deg som ikke har noe liv utnom familien!

BLÆÆHÆÆÆÆ

Skrevet

hehe blir ikke fyllesjuk jeg :) og hva gjør du oppe nå da lissom ? blir ikke du trøtt imorra tidli? nei du er vel en av de "perfekte" mammaene her inne som verken drikker eller blir sliten....

Skrevet

Så hvis man ikke drikker seg dritings har man ikke et liv utenfor familien?

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! FLIRER MEG IHJEEEEEEEEEEEEEL!

Skrevet

Kan jo hende jeg bor i et land hvor tiden ligger 9 timer bak Norge ;)

Skrevet

hehe.. gud det er deili å være full.. og være på byen :) og akkurat i øyeblikket late som man faktisk er noe annet enn en mamma :)

Skrevet

hehe nei det tror jeg ingenting på.....

Skrevet

Flir så mye du vil. Var ikke det jeg mente. Mente at siden du er så flink til å disse andre har du ikke stort annet liv enn familien din da. La andre få ha det moro og drikke seg brisen, full eller drita. De er like gode mødre fordet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Dømmende folk, er det værste jeg treffer på. Det er for meg, værre enn mange mødre med mange feil!!!!!!

Skrevet

Joda, det er faktisk sant. Er bare ungkvelden her jeg bor.

Dere må ikke tro at det bare er nordmenn i Norge som bruker bam,dib og bam

Skrevet

Det er da ingen som sier noen er dårlige mødre? Hvor i all verden har du det fra?

Skrevet

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er så festlig med mange utropstegn,asså

Skrevet

hehe har man lite iq bare fordi man liker å komme seg ut å ha det moro å drikke seg full?

Skrevet

Håper barna deres ikke vekker dere for tidlig, og at juletreet blir nydelig pyntet.

 

Håper også at de ikke merker det lukter ekkelt av pusten til mamma. Og at jula ikke består av alkohol,fester og bråk, sånn at de små blir redde og engstelige.

 

Hilsen ei som vokste opp med dritten der som barn.

Skrevet

Ja mulig det ikke er språklig korrekt, men jeg gjorde det for å statuere poenget mitt. Du er sikkert kjempesmart :)

Skrevet

Natta. Sov ut rusen, nå. Sånn at du blir opplagt til juletrepyntingen.

Skrevet

å herregud. bare fordi man tar seg en fest en lørdags kveld så betyr ikke det at jula består av fyll og bråk. jula hos oss er uten alkohol. og har dere hørt om tyggis og parfyme? jeg er klar kl.9 jeg til å stå opp, stelle ungene og lage frokost og alt det man pleier. ikke blir jeg dårli og ikke blir jeg trøtt.... så tenk på deres egne unger som vokser opp med en så prippen mor. ikke bekymre dere for mine unger. de har det helt topp...

Skrevet

En sånn som deg, anonym 04.14 kjente jeg før. Merk: KJENTE. Dømmende, ekle mennesker.

Skrevet

Den eneste dømmende her er jo deg, 04:35. "dømmende,ekle menneske" er virkelig det det er;dømmende og ekkelt.

Håper planen din gikk som du tenkte i dag.

Skrevet

hi her. ja planen har gått som den skulle. oppe kl.9 har pynta treet, pepperkakehuset er ferdi pynta og 2 forskjellige julekaker er i boks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...