Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 hihi og gud det er deili :-) Men nå er det senga for ungene våkner om ikke mange timene :-) Og da skal vi åynte juletre :-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 lite interessant. Stakkars barn som skal pynte juletre med fyllesyk mamma
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er også full!! stakkars deg som ikke har noe liv utnom familien! BLÆÆHÆÆÆÆ
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 hehe blir ikke fyllesjuk jeg og hva gjør du oppe nå da lissom ? blir ikke du trøtt imorra tidli? nei du er vel en av de "perfekte" mammaene her inne som verken drikker eller blir sliten....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Så hvis man ikke drikker seg dritings har man ikke et liv utenfor familien? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! FLIRER MEG IHJEEEEEEEEEEEEEL!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Kan jo hende jeg bor i et land hvor tiden ligger 9 timer bak Norge
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 hehe.. gud det er deili å være full.. og være på byen og akkurat i øyeblikket late som man faktisk er noe annet enn en mamma
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 hehe nei det tror jeg ingenting på.....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Flir så mye du vil. Var ikke det jeg mente. Mente at siden du er så flink til å disse andre har du ikke stort annet liv enn familien din da. La andre få ha det moro og drikke seg brisen, full eller drita. De er like gode mødre fordet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dømmende folk, er det værste jeg treffer på. Det er for meg, værre enn mange mødre med mange feil!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Joda, det er faktisk sant. Er bare ungkvelden her jeg bor. Dere må ikke tro at det bare er nordmenn i Norge som bruker bam,dib og bam
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Det er da ingen som sier noen er dårlige mødre? Hvor i all verden har du det fra?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #13 Skrevet 21. desember 2008 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er så festlig med mange utropstegn,asså
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #17 Skrevet 21. desember 2008 hehe har man lite iq bare fordi man liker å komme seg ut å ha det moro å drikke seg full?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #18 Skrevet 21. desember 2008 Håper barna deres ikke vekker dere for tidlig, og at juletreet blir nydelig pyntet. Håper også at de ikke merker det lukter ekkelt av pusten til mamma. Og at jula ikke består av alkohol,fester og bråk, sånn at de små blir redde og engstelige. Hilsen ei som vokste opp med dritten der som barn.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #19 Skrevet 21. desember 2008 Ja mulig det ikke er språklig korrekt, men jeg gjorde det for å statuere poenget mitt. Du er sikkert kjempesmart
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #20 Skrevet 21. desember 2008 Natta. Sov ut rusen, nå. Sånn at du blir opplagt til juletrepyntingen.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #22 Skrevet 21. desember 2008 å herregud. bare fordi man tar seg en fest en lørdags kveld så betyr ikke det at jula består av fyll og bråk. jula hos oss er uten alkohol. og har dere hørt om tyggis og parfyme? jeg er klar kl.9 jeg til å stå opp, stelle ungene og lage frokost og alt det man pleier. ikke blir jeg dårli og ikke blir jeg trøtt.... så tenk på deres egne unger som vokser opp med en så prippen mor. ikke bekymre dere for mine unger. de har det helt topp...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #23 Skrevet 21. desember 2008 En sånn som deg, anonym 04.14 kjente jeg før. Merk: KJENTE. Dømmende, ekle mennesker.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #24 Skrevet 21. desember 2008 Den eneste dømmende her er jo deg, 04:35. "dømmende,ekle menneske" er virkelig det det er;dømmende og ekkelt. Håper planen din gikk som du tenkte i dag.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #25 Skrevet 21. desember 2008 hi her. ja planen har gått som den skulle. oppe kl.9 har pynta treet, pepperkakehuset er ferdi pynta og 2 forskjellige julekaker er i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå