Gå til innhold

og jenta mi vil ikke sove...blir snart SPRØ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun var så vanskelig å legge i kveld, og når hun vel sovnet så våknet hun igjen etter 2-3 timer, og er FORTSATT VÅKEN! Hun er blid som ei sol og durer rundt og gjør ugang. Nå har hun nettopp tatt på seg gummistøvler og går og drar en håndkontroll til playstation etter seg. Jeg prøvde forgjeves i fra ca tolv til litt over tre å få henne til å sove, først i sin seng, så i vår seng. Nå har jeg gitt opp og stått opp. Vet at jeg må opp med søsknene hennes i morgen tidlig, så jeg er egentlig litt frustrert her jeg sitter. Hun har vært syk i noen dager, så vi lot henne sove for lenge(tydeligvis) på dagen i dag. I tillegg begynner jeg å lure på om hun er "høy" på Efedrin??? Har aldri vært borti maken til nattevåken unge jeg.. Hva gjør man da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du lar henne sove for lenge på dagen, da er det vel strengt tatt ikke ungen sin skyld.

Ikke la ungen sove på dagen, og få bedre søvnvaner.

Hvis ungen er ute flere timer pr dag, blir søvnen bedre på natta også.

Skrevet

Led henne tilbake til senga. Gang på gang. Samme hvor mange ganger. Hun må vite at natt er natt, og at da skal hun være i senga si, selv om hun ikke får sove!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hehe, vet ikke om dere misforstod meg jeg, eller om det bare er kranglefanter her på natten. Som jeg skrev:hun har vært syk i flere dager, DERFOR lot vi henne some, fordi vi regnet med at hun trengte det. Hun er 15 mnd og har fortsatt behov for søvn på dagtid. Ettersom hun har vært syk med feber har vi heller ikke latt henne leke ute i dag. Som jeg også gkrev: Har aldri sett maken til nattevåken unge. Altså, dettte er noe helt nytt. Hun har aldri vært våken på den måten før, heller ikke hennes to brødre, som vet godt at natt er natt.

HI

Skrevet

Og så får jeg vel unnskylde skrivefeilene da: UNNSKYLD

Skrevet

Noen netter må man bare regne med at de suller. Når de er syke, eller når de rett og slett har sovet for mye på dagen.

15 mnd er ikke gamle jenta, så jeg synes du skal bare kose deg med henne, og slå av alle lys, og hviske. La henne skjønne det er natt.

Skrevet

Noen barn kan bli hyper av efedrin.. Det er en bivirkning på denne medisinen.

Min gutt blir det, så jeg kan ikke gi han denne hostesaften. Litt dumt, for den er så effektiv mot hosten.

Han blir helt urolig, å har skikkelig problemer med å sovne. Bena går som trommestikker..

Du kan evt. prøve å ikke gi hoste saften rett før leggetid, men noen timer før. Det sa de sist på apoteket til meg. Men det hjalp ikke her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...