Gå til innhold

fødselsforberedendeolje og revning under fødsel.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om det er noen av dere som har erfaring med weleda fødselsforberedende olje og revning under fødselen?

Den sies at den skal gjøre mellomkjøttet smidig og mer elastisk, er førstegangs og er 36+3 på vei og kjøpte idag.

Er det for seint å starte nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte også den oljen når jeg var ca like langt på vei som deg. Om det hjelper gjenstår å se... jeg er en dag over termin i dag, så kanskje ikke så lenge til fødsel..har merkelg sterke kynnere i dag, begynt å skrive ned tiden nå.. krysser fingre for at den har hjulpet litt. Drikker også bringebærbladte, og har tatt kapsler.. skader ikke å prøve? :-)

uansett tror jeg "smøringen" av mellomkjøttet hjelper - det blir jo mer elastisk med olje og massasje?

som sagt.. skader ikke:)

Skrevet

Jeg starta også omtrent samtidig med deg - og krysser fingrene for at det hjelper! :) Må jo være bedre å smøre noen uker enn å ikke smøre i det hele tatt, tenker jeg.

Sist revna jeg vel omtrent herfra og til månen - men da var jeg førstegangs og fikk et _veldig_ stort barn. Denne gangen venter jeg et normalt stort barn, så jeg håper på mindre sying denne gangen. Men: Selv om jeg revna masse og måtte syes i en time sist, så ble alt helt normalt igjen etter noen uker. Har hatt null plager i etterkant, bortsett fra sånn rett etter fødselen da. Så det går helst bra uansett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...