Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Noen som vet om det går fint å gå på cipralex samtidig som man ammer?? Noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=784752 er ikke bra
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har sett så mye useriøse svar på Lommelegen! Jeg synes du skal snakke med legen om dette.. Jeg har gått på cipralex i siste del i svangerskap - også liten dose! Det legen sa var at babyen kunne være litt grinete og envt suge litt dårlig de første dagene, men det var forbigående! Kjenner jeg blir så irritert over at en dustegynekolog kan gi slike svar og uroe mødre sånn! Det man finner på nett skal man ikke alltid stole på! Jeg har snakket med fagfolk både på DPS og overlegen på fødepoliklinikken, pluss fastlegen og de sier at det er ALDRI rapportert noe skader på foster eller barn! De mener at det er helt ok å bruke disse medisinene i svangerskapet! Når det gjelder amming og medisiner så spør du legen din! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå