Gå til innhold

Hvem ga du blomsten din til og hvor gammel var du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Are you Monica from Friends? She's the one who would'nt give her flower to just anyone;)

Skrevet

haha, litt av et uttrykk, gi blomsten sin til :)

Regner med du mener hvem som tok jomfrudommen min?

Det var kjæresten jeg hadde på den tiden, vi var vel sammen i 8-10 mnd og jeg var 18 år.

Skrevet

Jeg var 15 år og han var 16 år. Jeg hadde bestemt meg for at jeg ville finne ut hvordan det var å ha sex, så da valgte jeg den gutten jeg syns var kjekkest. Jeg fant ut hva det var og fikk stillet min nyskjerrighet.

Var ikke sammen med han flere ganger og ventet til jeg var 16 år før jeg gjorde det igjen selv om jeg hadde likt det første gangen.

Skrevet

Haha..skriver under på det anonym over her=)

Skrevet

Jeg var 16 og gjorde det med han jeg var forelsket i på den tiden. Var ikke sammen men var pulevenner i 1årstid

Skrevet

Jeg var IKKE interressert i å ha meg med hvem som helst og ventet derfor til jeg traff en jeg var skikkelig forelska i... Det tok sin tid og derfor var jeg 23 år da jeg mistet jomfrudommen.. Angrer ikke et sekund på at jeg ventet når jeg hører alle de forferdelige historiene til mange av venninnene mine om første gang som skjedde alt for tidlig...

Skrevet

jeg var bare 13 år, når jeg tenker tilbake så er det helt utrolig og jeg håper aldri datteren min gjør det så tidlig. Vi hadde vært kjærster 1 et år og bar sammen i 2 år etter dette.

Skrevet

Jeg var 18, og bestemte meg for at jeg ikke gadd å være jomfru mer. Jeg var singel og så meg ut en beryktet rundbrenner, for jeg hadde ikke lyst til at første gangen med samleie (hadde hatt sex mange ganger, men ikke all the way) skulle bli en sånn 3 sekunders greie.

Så jeg spurte om han kunne tenke seg å hjelpe meg med å bli kvitt jomfrustatusen, og det kunne han...

Har ikke sett han siden, og husker ikke hva han heter en gang. men det var deilig!

Skrevet

"Blomsten din"? Da må jeg spørre, hvor gammel er du? Kan ikke tenke meg at noen under 50 år bruker slike uttrykk. Det kan da ikke være så galt skrive " mistet jomfrudommen" eller "hadde samleie"?

Svar på spørsmålet ditt blir da 15 år (med kjæresten min på den tiden og som i dag er min ektemann)

Skrevet

Jeg var 15, alt for ung. Skjedde meg en fyr på samme alder, som jeg var dødelig forelsket i. Vi var dritings begge to, og det skjedde ute på et utrolig uromantisk sted. Etter det var det kjempeflaut, og vi ignorerte hverandre på skolen. Mamma skulle bare ha visst, hun tror det skjedde da jeg var 17 med eksen min.

Angrer som en hund selvfølgelig. Når jeg tenker tilbake på hva vi drev med på den alderen, får jeg mest lyst til å låse mine egne unger inne når de kommer dit. Huff.

Skrevet

Var 17 år og han som tok den var rundt 30.. likte de litt eldre jeg da..

Skrevet

jeg var 14. Hadde sex med en som var 5 år eldre som jeg var dritforelsket i. Men var sykt vondt, var så trang. Jeg blødde masse og tenkte "jeg skal aldri ha sex igjen".

Men vi ble knullevenner i to år....

Skrevet

Jeg var 13 han var 14. Begge jomfruer.

Var sammen 1 år og hadde sex hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...