Marifry Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Min sønn er et prøverørsbarn.... Strevde i 3 år, før det ble resultatet. Var masse inne her og fikk god hjelp og svar på ting jeg lurte på.. Jeg bestemte meg for to mnd siden og kutte ut p-pille, for jeg kunne umulig bli gravid, når vi strevde slik sist. Jeg fikk pergotime eggeløsningstabletter av legen min, og invisterte i en Clearblue eggløsningsmonitor. Det skulle vise seg å være en god kombinasjon. Selv om man har like lange og stabile sykluser hver mnd, trenger en ikke å ha eggløsning på samme dag... Og dermed er det jo ikke så lett å råke på de riktige dagene..... Monitoren kjente igjen hcg hormonet mitt allerede i første syklus og jeg ble gravid :-) Helt utolig, men alt er mulig... Ikke mist håpet dere... (Enda et tips.... Prøv å tenk minst mulig på det dere er inne i, vet det ikke er lett, men tror psyken spiller oss noen puss i blant...I værtfall har den det med meg.....!!!) Min monitor er tilsalgs oxo... Trenger ikke den mer, heldigvis, men var en meget god innvestering..... Ikke gi opp !!!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå