Gå til innhold

Liker dere stand up komedie og parodier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør.. Ler så jeg griner..

Har mange fine på you tube, og har lagret noen på favoritt siden, så kan jeg høre dem om igjen.

Og jada, jeg ler like mye da..:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker det så lenge de er gode. Men mye taffate greier også som en virkelig ikke drar på smilebåndene av.

Skrevet

Hørt denne?

Gammel da, men er god syntes jeg..

Skrevet

Hehe ja og best er den når de sier hvem i fan e Eskild hoho, men tekstog parodi e genial

Skrevet

Har du hørt parodien på LOST til erland bratland? Den er og veldig god..:) Kan sende deg link..

Skrevet

Både Halleluja parodien og LOST parodien er kjempe artige sanger. :o) Ler godt av mye stand up, men noe blir litt kjedelig.. Jeg liker veldig godt Sturla Berg Johansen - spesielt det han kom med for noen år siden der han gjør narr av seg selv, og det han han ha vært igjennom...

Men det er mange i stand up Norge som er kjempe bra, men noen liker jeg ikke i det hele tatt - som har litt for stygg humor på en måte..

Skrevet

ja, elsker stand up, og ei av favorittene mine er ....æh? husker ikke navnet...hun pakistanske som løftet Mulla....hehe....den humoren liker jeg...

Skrevet

Nei den har jeg ikke hørt. Har du linken til den?

Skrevet

parodien på Lost..

Skrevet

denne ler jeg så jeg griner av:)

Skrevet

Synes veldig mye av det MAD tv lager er gøy og Jim Carry har noen fantastiske parodier på youtube, bla på Clint Eastwood.

Hallelujaparodien er veldig bra:)

Vært på Trond Viggo Torgersen og....søren, glemt hva han heter.....humorist fra Stavangertraktene....høy og tynn og litt lite på toppen...uansett, de er kjempegode synes jeg :DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...