Gå til innhold

Gir dere gaver til søsken som har barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjør ikke det. Da gir vi bare til barna.

Så er det mange barn også i familien..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer har bare en bror og de har to barn så der gir vi til søsken. Jeg har tre søsken, men de er unge så ingen har fått barn enda. Bruker ikke å sende til Stockholm, men dersom våre veier krysses sender vi med til alle.

Skrevet

På min side har ikke mine søsken barn enda. På gubben sin side har han 3 søsken, og dem har tilsammen 8 barn. Jeg har liksom prøvd å snakke med dem ang julegaver osv, men der kjøpes det til alle store som små. En liten ting stort sett til oss voksne da..

Skrevet

ja, kjøper til søaken på min side.... også til mine søskenbarn, som bor på samme plassen som meg, og også til mine søskenbarns barn...hehe.... men vi er også gode venner da:)

På min manns side, kjøper vi kun til barna til søskene...

Skrevet

Vi kjøper bare til barna. Og de kjøper til våre, vi har tross alt 3 barn så de skal få slippe å kjøpe til oss voksne og. Forventer heller ikke gave til oss av noen andre, de kjøper jo til barna.

Skrevet

Er bare mannens søsken som har barn, og der hadde de det slik før jeg kom inn i familien at bare barna fikk (og voksne uten barn), så da ble det slik.

Men vi får hos mine søsken selv om vi har barn, så slik vil det bli med min familie.

Må legge til at mannen min har stor familie, mens jeg har lliten.

Skrevet

Ingen av mine tre søsken har barn ennå, men i år har vi bestemt at vi ikke kjøper til hverandre, rett og slett fordi alle har bursdag på vinteren og ingen trenger no. Men de får en liten ting hver fra lillemor da, for de kjøper jo til henne..

Skrevet

Ja vi gir til søsken som har barn. Vi er ikke så stor familie og det blir ikke så mange å kjøpe gave til.

Barna får så masse at da hadde jeg for min del heller kjøpt for litt mindre til søskene sine barn og også kjøpt til de voksne.

Barna får alt for masse i utgangspunktet uansett!!

Skrevet

Jeg har bare yngre søsken uten barn ennå, men jeg får hos de, eller det vil si, eldste lillebroren min kjøper til meg/oss, yngste bryr seg ikke med å kjøpe til noen.

vi kjøper og får hos samboers søsken med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...