Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Min mor og jeg var på Hennes og Maurits. Hadde med bagvognen. Alle som har hatt vogn på HM i jula vet at det er vanskelig å komme fram blandt hyller og folk. Jeg hadde funnet meg en spiderman hue og lagt den oppå vogna. Før jeg oppdager hva som skjer tar min mor, som ikke skulle ha noe, med seg vogna og spaserer rett ut av butikken. Hun hadde jo ikke lagt merke til hua. Jeg prøver å springe etter, var redd alarm og vakter skulle komme.. Men ingenting skjedde og pga masse folk som gikk i veien for meg så tok jeg henne ikke igjen før ett veldig godt stykke bortpå senteret. Langt vekke fra HM: SÅ hadde ikke trengt å betale for den huen.. Skremmende enkelt å stjele syntes jeg.. iallefall når en har vogn.. Bare for ordens skyld: "så gikk jeg inn igjen og betalte lua"
skorpionfruen Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Hehe ja det tror jeg nok. Men vet at mange store kjøpesentre følger med damer i vogn for der er det mye svinn. Hvor ellers skal man legge det liksom. Så må man bare håpe på ærligheten. Husker jeg nasket en gang som tenåring (ja jeg skjemmes av det!) og da var det en venninne som stappet lommene fulle og sa at jeg måtte prøve. Pakket da ned noe i lomma husker ikke hva, RÅNERVØS, men ingen merket noen ting. Men ble ikke en karriere for min del, holdt på å pisse på meg den ene gangen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Ja jeg har alltid sagt at skal jeg bli tyv, så skal jeg stjele ett par mill, minst.. Ellers ser jeg ingen vits..
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Ja er fort gjort det der... Men når man er utrustet med en fungerende samvittighet så går en jo tilbake og "gjør opp" for seg. Selv var jeg engang på matforretning og kjøpte lunsj: salatbeger, yoghurt, juice og rundstykke. Hang rundstykkeposen om håndleddet, og oppdaget den ikke før jeg skulle pakke de andre varene i posen... Ekkel følelse Men sa klart ifra, og betalte rundstykket også! Ingen vits i å gjøre seg til tyv for småpenger!
1prinsesse+1i magen Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Barnevogn er farlig. Husker jeg var på matbutikken og handla når snuppa var bebis, og da kurven jeg hadde på armen begynte å bli tung la jeg et pr småting på barnevogna. Ferdig handla, pakka og trilla hjem, så skulle jeg ta opp lillemor fra vogna og der mellombagkanten og dyna lå den store stratos plata. Koste meg med den, og sa i fra og betalte for den neste gang jeg handla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå