Gå til innhold

Planer for fjerde søndag i advent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha middag hos svigermor. Så skal vi handle litt på noen butikker. Lurer på når de åpner siden det er søndag.. Er egentlig veldig i mot at butikker har søndags åpent. Men i år har ikke mannen fri noen uke dager før jul, så i år var det herlig:)

Når åpner de store kjøpesentrene der dere bor?

Så skal mannen min, jeg og ungene lage ferdig julepynten ungene lager for å gi til besteforeldrene til jul:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå snart som søvnen begynner å forsvinne så skal jeg bake en stor ladning med marengstopper. Bake og bake, er jo bare å piske eggehvitte og sukker stivt.. Så skal jeg rydde, vaske og pynte kjøkkenet til jul, så skal stua gå igjennom det samme før jeg tar gangen tilslutt.

Her åpner kjøpesentrene kl 14 - mener jeg å huske.. Skal på litt shopping, siste julegaven pluss at jeg skal være med onkelen til sønnen (min svoger) og kjøpe julegave til sitt onkelbarn.

Så blir det middag, før vi skal pynte juletreet (gjør det idag for morgendagen forsvinner vekk i masse forskjellig og tirsdagen da jobber jeg fra 15 til 22).

I kveld blir det bare å slappe av, denne dagen går nok fort tenker jeg..

Skrevet

Jeg skal slappe av litt nå på morgenen. Skal snart lage frokost og håpe at snuppa spiser noe i dag. Deretter skal jeg handle litt sjokolade så jeg kan gjøre ferdig kakene jeg bakte i går. Skal vaske mellomgangen og soverommene i dag også. Drar nok innom byen og gjør ferdig det siste av gavene. Så blir det middag hjemme idag. Dagen går nok som alle andre dager disse tider :)

Skrevet

Fortsette med rydding og vasking. Skal bli ferdig idag. Pynte juletre med ongene, og hente svigermor på flyplassen da hun har vært i usa.Frister å handle litt og men er ikke så for søndagshandling.....hmmm...

Gutten vil ha grøt idag så da skal vi ha det.

Skrevet

Koose oss!

Har lagd litt julegaver med snuppa. Og nå skal vi snart avgårde på kino, før vi skal på julekonsert i kirken med koret til datteren min..koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...