Gå til innhold

Kneppelyd fra magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit det er blitt skrevet om her flere ganger, men fikk ikke søkemotoren til å virke...

Opplevde det nå nettopp, men noen som veit hva det kommer av? Baby`n var litt aktiv når det skjedde, men ikke veldig.. Er i uke 35 nå! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok babyen som hikker :-) Er selv i uke 35 og opplever det gjerne flere ganger om dagen. Kan forresten gi en indikasjon på hvordan han/hun ligger.... hvis du tenker deg brystet på babyen er der du kjenner denne pulsen. Er veldig bra for den lille, en måte å trene opp lungene.

Skrevet

Ganake sikker på at det ikke var baby`n som hikker, for det gjør den flere ganger om dagen... Og da kommer det ingen lyd... Leste nettopp innlegg på skravesiden om at mange opplever kneppelyd i magen når vannet går.. Så nå sitter jeg her og er redd for å reise meg, hehe!! :P

Skrevet

Åh,,,,sorry, kneppeLYD ja... går av og til litt fort hehe Nei, hikking gir nok ingen lyd, mer en kneppefølelse :)

Du får be mannen din hente en søppelsekk eller noe som du kan holde under deg når du reiser deg neste gang i tilfelle ...

lykke til!!!!

Skrevet

Hehe!! Det gikk fint uten søppelsekk for å si det sånn...:P

Skrevet

hei...hører egentlig ikke til her inne lenger, men tenkte bare jeg ville fortelle deg at når man er langt på vei, kan det kneppe i magen innimellom, og dette er babyen som knekker i leddene sine (akkkurat som når vi knekker fingrene og lignende)... begynner å ble dårlig plass vettu:)

Skrevet

Har hørt disse lydene av og til jeg også, men det begynte for lang lang tid tilbake.

Spurte jm om hva det kunne være, og at jeg hadde hørt nettopp det at det kunne være leddene til babyen. Da begynte hun bare å le og sa at en baby hadde så myke ledd og at det kunne det absolutt ikke være! Hun sa at man kunne ikke høre babyen når den hikket, og hvorfor skulle man da høre når leddene knakk (hvis de kunne det) Egentlig ganske vesentlig poeng ;)

Hun mente det måtte være vevet mitt, og når han beveget på seg så sprakk det litt i et eller annet som var i min kropp/mage?

Uansett et mysterium, men sikkert ikke noe farlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...