Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg er ikke. Mangler til en gutt på 5 år. Og litt til 4-5 personer..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 ja, det har jeg vært den siste uka.... godt å slippe å stresse...)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Ja må ikke stresse, det er ikke noe kjekt.. Jeg jobber best under press.. Og er litt slik at kjøper jeg ting for tidlig angrer jeg alltid på hva jeg har kjøpt, og finner andre ting jeg heller ville kjøpt, og bytter og slikt. Så blir det likevel like mye stress hehe:)
skorpionfruen Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 NEI, begynte i overgår grunnet eksamen. Nå har jeg to igjen. Men vet hva det skal være. En bok til svogerfar og et lite akvarium til tantebarn. Ellers er jeg ferdig på to dager! Haugen i stua er ganske stor. Fornøyd ja
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Trodde jeg var ferdig ja. Men så ant jeg ut at jeg skulle kjøpe en bitte liten ting til kjæresten til min svoger (lillebroren til gubben). Dem studerer begge i utlandet (england) også har han funnet seg en dame fra Canada som fant ut at hun skulle bli med til Norge å feire jul.. Så fant ut at hun også må få en liten pakke under treet, ikke bare kikke på at alle andre åpner sine.. Blir noe sånn som et par med gode votter eller lignende.. Se hva vi finner idag skal en bitte liten tur på søndagsåpne butikker... )
Skrullemor Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Så og si, noe skal kjøpes på polet så det tar jeg i morra og et par småting jeg vet de har på obs. Der skal jeg og i morra=) Snart er det jul=)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Jepp, og det føles herlig
1prinsesse+1i magen Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Trodde jeg var ferdig da jeg skulle svare på innlegget her, men så leste jeg om en som skulle på polet, så kom jeg på de to vinflaskene jeg har glemt å kjøpe, he he.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Ja, nå er jeg ferdig.. ) ikk gjort unna den siste idag.
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 JAAA :-) Endelig ferdig ;-) Godt i rute med resten også....gleder meg sånn til jul!!!
*gruffalo* Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Jepp:)) Og i går pakka jeg inn alle og skrev på til-fra lapper. Så nå står alt i poser klar til å leveres videre/legge under treet;) Deilig å være helt ferdig...selv om jeg har hatt ganske god kontroll denne jula, hehe;) Ligger til og med innpakka pakker her som vi har fått av søstera til sambo...åååå...jeg har lyst til å klemme på min, hehe;) Gleder meg til jul ja:)
blond Skrevet 21. desember 2008 #12 Skrevet 21. desember 2008 Har vel en til jeg skal kjøpe og to-tre jeg skal lage. Føler jeg har god tid og stresser ikke.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. desember 2008 #13 Skrevet 22. desember 2008 Jeg er helt ferdig med gavene og har levert ut de fleste. Har igjen å pakke inn de gavene som barna får av oss. Men det er bare klær og alt skal i en gave til hver så det har jeg kontrollen på når bare alt er vasket. Jeg har det jo så travelt med å sitte her på rompa og ha vondt og så det er godt å være ferdig =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. desember 2008 #14 Skrevet 26. desember 2008 Jeg var ferdig med de fleste 19. før vi reiste. Hadde da igjen til svigers som vi kjøpte noe de trengte til huset. Har faktisk også glemt helt av julegave til svigersøsters baby på snart 1 år, Skulle kjøpe det når vi kom dit bort, men glemte det. Skal sette inn 150 kr på kontoen hennes, så kjøper hun duplo til jenta, hun hadde ønsket det til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå