enda en Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Hva hjelper mot dette? Bortsett fra mosjon? (bekkenløsning med store gangvansker, bruker krykker) Er det magnesiumtilskudd man skal ta, eller var det sånn at man ikke skal ta magnesium som gravid? Blir gal snart, det kribler i beina hver kveld. Det eneste som lindrer litt er å gå rundt på gulvet, eller ha beina kaldt. Men det er jo så plagsomt, og inntrer som regel når jeg har lagt meg.. Må snu meg ti tusen ganger, for å ha det urolige beinet "øverst". Moro det med vooond bekkenløsning.... =(
Bevind *har født*:) Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Skjønner hvordan du har det:/ Jeg spiser magnesium nå, har gjort det ca 1 mnd, og det hjelper faktisk!! Anbefales!!
enda en Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Takk for svar! Da skal jeg kjøpe inn magnesium på mandag. Håper det virker fort da. =)
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har samme problem, og har tatt magnesium i et par uker nå, men jeg syns IKKE det hjelper!
enda en Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2008 Huffda... Ikke bra. Kanskje du må øke dosen? Hvor mye kan man ta? Har hatt dette problemet med de 3 andre også, men aldri brukt noe mot det. Ikke tenkt over at det finnes noe som kan hjelpe... Når begynte det hos deg da? Jeg har hatt det i etpar uker nå, men merker at beina er blitt "uroligere". Ser forresten at vi har termin nesten samtidig, du jeg og bevind. Dere er noen dager lenger enn meg. =)
Tirilmor82 Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Jeg tar også magnesium, og det hjelper veldig! Hvis jeg har glemt å ta tabletten, kommer skikkelige beinkramper utpå ettermiddagen/kvelden, men etter jeg da tar magnesium-tabl., forsvinner det helt. Jeg tar Bio-magnesium (ca 100 kr på apoteket), og tar en tablett om dagen. Anbefales!
mooch Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Kutt ut koffein hvis du drikker noe som ineholder det (kaffe / cola ect). Det reddet meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå