Bevind *har født*:) Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Når jeg var på do nettopp å tisset kom det rosa/litt blodig slim når jeg skulle tørke meg. Jeg er 32+2.... Noen som vet hva dette skal bety??
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Hei... Det trenger ikke bety så mye. Hadde det med lillegutt ved flere anledninger da jeg gikk med lillegutt. Den ene gangen var jeg på ekstra UL på sykehuset. Tror jeg var rundt 33-34 uker. Jeg fortalte gynekolog og jordmor om det, og de sa at det var veldig vanlig og helt normalt! Det kom og gikk med jevne mellomrom etter dette. Slimproppen gikk i uke 36, men lillegutt ble født en dag over termin... Hvis det kom friskt blod, som fylte bind, så skulle jeg ta kontakt. Men blodig utflod var helt vanlig... )
Bevind *har født*:) Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Oki, regnet vel egentlig med at det ikke var noe skummelt,men man forspør seg jo aldri:) Hadde du også mye kynnere og menssmerter samtidig med det? Har hatt det i dag.. Tusen takk for svar hvertfall:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg var plaget med en del mensensmerter fra rundt uke 28. Det og var veldig vanlig. Akkurat det i forhold til kynnere husker jeg ikke. Føler ikke jeg var plaget av kynnere i forrige svangerskap...Så det er litt vanskelig å svare på akkurat det. For å være helt på den sikre siden så kan du jo ta en tlf til føden og høre hva de har å si:o) Alle er jo forskjellige, og om du har hatt kynnere, menssmerter og litt rosa utflod i løpet av dagen, så ville jeg nok tatt en tlf for å snakke med dem, og høre hva de har å si:o) Lykke til! Nå må jeg finne senga her;o)
Bevind *har født*:) Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2008 Skal ringe i morgen hvis det vedvarer. Mannen er borte og jeg har ikke barnevakt nå... God natt, og takk for svar nok en gang:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå