Gå til innhold

Erfaringer med svangerskap etter MA?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en missed abortion i begynnelsen av oktober, utskraping 3 oktober. I slutten av november tok jeg ny test siden jeg ikke hadde fått menstruasjon enda. Da viste det seg at jeg var gravid på nytt. Ble kjempelykkelig! Men er samtidig skeptisk.

 

Jeg var på tidlig UL for noen dager siden, legen tror jeg er ca ti uker på vei. Med termin rundt 20 juli. Alt så helt normalt og bra ut med den lille som lå og svømte inni der.

 

Men jeg lurer så fælt, hvor stor er sjansen nå for at jeg skal miste igjen? jeg tenker på det ganske ofte, og er livredd for at det skal skje. Jeg føler meg helt fin, med helt vanlige symtomer på svangerskapet.

 

Noen som har hatt MA og blitt gravid igjen rett etterpå? Har dette gått bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har vært på UL og alt så bra ut, og det var i uke 10, ca, da er no sannsynligheten for at det skal gå bra veldig stor. Det sa i alle fall legen til meg. MA skjer oftest tidligere enn uke 10.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det veldig vanlig å miste først gangen man går gravid. Det er registrert rundt 20%, har jeg lest ett sted, og samtidig er det mange som mister uten å vite at de har vært gravid så det er en del mørketall også.

 

10 uker på vei, bare to uker til du er tryggere.

 

Det går ok bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...