Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Hvor blir det av brevene som alle barna sender til Julenissen? Blir de bare kastet, eller?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2008 Dytte...
ketosina Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 sender man sutten til nissen får man diplom i allefall:) men ellers vet jeg ikke
lillespirenmin Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 hvis du ser på www.julenissen.no er det en adresse der barna kan sende brev til. Mine to stebarn gjorde det i midten av nov og fikk svar fra nissen for to uker siden ca...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå