*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Har ikm om et par dager,tok en cb istad og der kom det opp et svakt plusstegn ) Men nå er jeg skeptisk til om det kan være riktig....er veldig redd for at det ikke skal stemme at jeg endelig er gravid igjen. Så som overskriften spør om, kan otrivin være med på å gi falsk test??
Guttemamma75 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Nei, otrivin kan nok ikke gi falsk test... Du er nok gravid.. Gratulerer!!
atsjo Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Tviler på det. Du er nok gravid. For en fantastisk julegave!! test igjen imorgen du!! gratulerer så lenge:)
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2008 Takk ))) Hvis det er tilfelle er det den beste julegaven ever..... Jeg tok en billigtest først(de som er i grønn pakning,vet ikke hva de heter),som det kom en svaaaaaaaak strek på,tok en til,helt hvit. Har to cb også siden jeg føler de er litt mer "seriøse",tok en av de og den ble jammen med positiv.. Tenker at dette er for gadt til å være sant,ble gravid for et år siden,men hadde en ma rett før påska.... Har også 3 inseminasjoner bak med, uten å klaffe... Er jeg virkelig gravid nå så er det den absolutt beste gaven )))) Tar en ny en imorgen tidlig...spennende....
*SmurfeMamma* Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 har du testet i dag?? jeg føler veldig sterkt at du er gravid... har følt det hver gang jeg har sett nicket ditt her inne i det siste;) så lykke til:)
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2008 Ja, jeg har testet idag også.... 2 vanlige-samme resultat som den første,og en digital som lyste "ikke gravid"!!!!!!!!!! Tror vi er flere mimmi her inne,for det er ei god stund siden jeg har lagt fra meg no innlegg....hehe ) Jeg håper virkelig at følelsen din stemmer ))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå