Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg lurte på en ting: Man skal vel ikke vaske under forhuden på guttunger når de er helt små? Men når må de begynne å vaske der? er det når puberteten starter eller? Og hvor lenge er det vanlig at man dusjer barnet sitt, altså: når begynner barnet å dusje selv?? Hmm.. tenker så det knaker selv, men kan ikke si no opplagt svar dukker opp i mitt hodet, venter mitt første barn så kanskje ikke sååå rart.. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Man skal ikke dra tilbake forhuden nei! søsteren min lot sin gutt sitte alene i dusjen(!) når han klarte å sitte selv uten å tippe over, kunne krabbe osv, altså var ganske "mobil"! Hun satt rett utenfor dusjen da, mens gutten lekte litt å vasket han når han var begynt å bli lei av å leke:) Men det er ting du finner ut av selv når barnet ditt har blitt så stor:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Du skal ikke dra tilbake forhuden. De finner selv ut når de er klare for å greie dusjingen selv;) Det har med selvstendigheten å gjøre. Og forhuden finner de ut av etter en liten forklaring av foreldre;) Det kommer når de er klar for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå