Gå til innhold

haha, feiler det ham ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute med en fyr som jeg begynte å like veldig godt, vi datet i sånn nesten to måneder, så plutselig gjorde han det "slutt" sa det ikke kom til å funke, det var ikke meg men ham osv. Jeg skjønte jo ingenting siden vi hadde det så fint sammen!

Nå etter han har vært på ferie, og er hjemme igjen.. har han tatt kontakt med meg, og han sa han hadde tenkt masse på meg når han var på ferie, og hvor han angrer på hva som skjedde.. Og var lei seg for det, og spurte om vi ikke kunne treffes og ta en øl en dag!!

Jeg gadd ikke å svare ham engang.. Seriøst noe må da feile ham ? Jeg har gått videre og skal på date med en annen fyr, som forhåpentligvis vil behandle meg mye bedre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke å feile ham noe bare fordi han har innsett at han gjorde det slutt på feil grunnlag, og har innsett, etter flere stunder i tankeboksen, at han gjerne vil være meg deg likevel.

Hva feiler det deg som ler av følelsene hans?

Skrevet

Vel, hadde vært greit om han var ærlig og oppriktig når han dumpet meg. Men måten han gjorde det på var veldig sårende, noen dager før hadde han sagt hvor mye han likte meg og så ignonerte han meg noen dager og så plutselig ville han ikke treffe meg mer, og var litt frekk egentlig.

Så er det så rart at jeg synes han virker ikke helt god?

Skrevet

Mange menn inntar drittsekkposisjonen fordi det er lettere enn et tårevått "Jeg tror ikke vi passer sammen lengre, men tusen takk for alt!".

Han fant vel ut hva han savnet når han ikke hadde det lengre, derfor kom han tilbake. Dét i seg selv er ikke så rart.

Om han er helt god eller ikke kan jeg hvertfall ikke svare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...