Gå til innhold

Har dere vært hos fotografen?


-carina-

Anbefalte innlegg

Vi var hos fotografen da eldste var ca 9 måneder, så da syntes vi at vi skulle gjøre det samme med Helene... Så da var vi en tur hele familien. Fikk tatt noen bilder av oss alle fire, noen av barna sammen og noen av hvert enkelt av barna... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har kostet på det iår. Ble et nydelig bilde av de små som henger i ei fin ramme på veggen hos oss, julekort er sendt til mange og besteforeldre får også bilde. Prislapp på rundt 4000 kr. neste gang til fotograf blir til konfirmasjonen, hvis ikke vi bestemmer oss for et familiebilde når lillepoden er blitt rundt 5 og jenta rundt 10-11 år:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos en fotograf som ikke er så superdyr... Betaler 1500 for en time med fotografering. Så får man CD'en i posten hjem og kan fremkalle bildene selv akkurat hvor man vil... Veldig kjekt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss det var ikke dårlig, hvor var det?

 

Vi fotograferte når han var 6 mnd, og har da bundet oss til nye bilder når han er 18 mnd. Kom på 1000 kroner, synes ikke det var galt. Fikk imidlertid sjokk da jeg skulle bestille kopier til julegaver, en kopi kostet visst 450 kroner på den samme str vi har. Sjekket ikke pris på forhånd dumme meg, trodde jeg skulle få sjokk når jeg skulle dra kortet..

 

Neste gang får alle SMÅ kopier he he, dyr erfaring :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos familiefotografen!

(www.familiefotografen.no)

 

Jeg anbefaler dem gjerne videre. De er ikke super-profesjonelle, de gjør dette her på "fritiden" sin, hjemme i egen stue. Men jeg synes de er flinke, det blir bra bilder.

 

Vi tok av Karsten da han var 9-10 mnd, da fikk vi ca 150 bilder på en CD. Kunne fremkalle hvor vi ville og da betaler man jo "en slikk og ingenting" pr bilde.

 

Når vi tok nå var derimot ikke Karsten helt i godlune, så da fikk vi ikke så mange bilder. Ble da noen bra da, så fikk vel en 50-60 bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...