Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Flere som kjenner at barnet treffer nerver i underlivet ofte? Er 36+1, og kjenner "stikkende" smerter flere ganger i timen. Innimellom "svikter" knærne også.....
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 ja, sånn hadde jeg det på slutten med alle mine. Veldig ubehagelig, men dessverre normalt. Fødte alle mine rundt termin, så det trenger ikke bety at du føder noe særlig før termin.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Ja, det har jeg også kjent, tror det er ganske vanlig. Det var spesielt ille med førstemann, og da skjedde det veldig ofte når jeg var i bevegelse, gikk tur f.eks. Fikk kynnere samtidig som det ilte til nedover mot utgangen, er antagelig en del av modningen også. At bena svikter har jeg opplevd med alle mine, når bekkenet begynner gli ut litt klemmer det på isjiasnerven min, og av og til er det så ille vondt nedover rompa, baksiden av låret og leggen av benet knekker sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå