skorpionfruen Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Huff, har hatt så dårlig kosthold de siste dagene hvor vi har flydd hit og dit. Småspiser bakverk og alt annet og er skikkelig oppblåst i magen. Ser ut som jeg er 3-4 mnd på vei jo. Og jula er enda ikke begynt!
Mille** Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Jepp, tenkte for meg selv her om dagen, at "nå er du i gang, du kommer til å legge på deg flerfoldige kilo i jula hvis du fortsetter på dette viset." Og siden har jeg fortsatt. ;o)
skorpionfruen Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Hehe ja så blir det grove knekkebrød og vann etter nyttår med nyttårsforsett om å begynne å trimme Samme regla hvert år. Hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Likt her også. Små spiser og stor spiser hele desember nesten.. Jula er i gang nå syntes jeg.. (god unnskyldning det vel for å spise?) Og vel likt de fleste plasser. Og se i ukeblader som bugner over av oppskrifter og julekos og julemat. Mens første utgave rett over nyttår starter med å fortelle deg at du må slanke deg til sommer og bikinisesongen.. (sukk og vi går i fella år etter år..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå