Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg holder på å falle i koma her jeg sitter... Har så lyst på en til at jeg tenker ikke på annet! Vi har ett barn fra før, som er halvannet år ca. Er det en fin alder å få nr to? Altså, barnet vi har vil være litt over 2 år ca, når andremann kommer... Er vell ikke tett det? Å hvor lenge må man ha vært i en jobb for å få fødselspenger? altså, permisjonspenger? Å får man dette i alle jobber? Huff... Jeg drømmer om at jeg er gravid hver eneste natt... Herregud, jeg er jo helt patetisk!! Hehe... Men gurimalla å jeg har lyst å lage en lillebror eller lillesøster til det barnet vi har fra før:-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Hehe. Vi har to år og fire mnd mellom de to siste. Det ser ut til å være en fin aldersforskjell. Du må ha vært i jobb i minst 6 av de siste 10 mnd før permisjonen for å få rett på nye permisjonspenger. Så vidt jeg vet, teller alle typer jobber med, inkl sykepenger og arbeidstryd. Da er det vel bare å sette igang for dere - og lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå