Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 9mnd med prøving har jeg vel ikke akkurat nærvene i høyspenn rundt IKM lengre. Den siste mnd har det vært mye medisin osv pga noe bihule problemer- avsluttet med en grei dose pennicillin- som har ført til en katastrofe form siste uka--kvalm osv osv.. I går tok det helt av , og i morges var jeg like kvalm når jeg stod opp som når jeg la meg...så av en eller anne grunn tenkte jeg at jeg skulle "snik" teste i morges...dvs at jeg sniker meg til å ta en EL test noen dager før IKM (og så later jeg som jeg ikke har fått testedilla...)- men i davar den plutselig VELDIG positiv...så da tok en graviditetstest....Og DÆGEN- der kom det en strek, lys men klar og tydelig...Nå er jeg jo en smule forvirret. Jeg har jo strengt tatt ikke IKM før på tirsdag, men har litt tendenser til korte sykluser og denne gangen var jeg helt sikker på at EL var to dager tidlig ute..så da kan man sikkert si at IKM er i morgen...

Men føler meg utrolig forvirret, glad nærvøs. og i forferdelig form- vond i magen og kvalm- det er penicilin kuren..dvs hvor mye av kvelme som er hva vet jeg ikke helt... Går jo fortsatt på pennicilinen..tror det er OK- legen vet at vi prøver og har surfet litt på nett og apocilin skal være OK ved graviditet.

Tror ikke jeg helt kommer til å tro på dette før etter IKM- og sånn ca 100 flere positive tester ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kjekt å høre. Endelig en som har fått positivt svar ogdet uten å forvente det!

Gratulerer så masse, og det med penicillin tror jeg er helt greit:)

Lykke til

Skrevet

Ja tror det jeg også- iom at jeg informerte legen nå sist jeg var der om at vi prøver (glemte det forrige gang nemlig..) Men gleder meg til å bli ferdig med kuren- blir både kvalm og får vond i magen av den...og blir litt stressa av å gå med mageknip...selv om jeg vet at det skyldes penicilinen..

Jeg surfa litt før i dag ang penicilin og graviditet og km over noe antydninger om at enkelte som har slitt med å bli gravid kan bli det etter en penicillin kur, et eller annet om antistoffer mot mannens svømmere...

Tørr ikke helt tro jeg er helt ferdis som prøver i denne omgang ennå, nærvene er på plass kan du si (mista to ganger før førstemann..).

Takk for gratulasjonene ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...