Gå til innhold

Har dere planer for lille juleaften?


-carina-

Anbefalte innlegg

Den eneste rutinen vi har på lille juleaften er at vi setter opp treet på ettermiddagen og så pynter vi treet sammen! :o)

 

Lurer på om vi skal finne på noen flere tradisjoner å ha den dagen... :o)

 

(Vi har som sagt begynt å lage våre egne familie-tradisjoner, så vi prøver oss litt frem for hvert år...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på Ikea og kjøpe sånn beskytter slik at mini ikke detter ut av sengen sin mere..Juletreet pyntet vi i går, pga samboer jobber sent denne uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal reise til familien på vestlandet for å feire jula der.

Vi kom oss ikke avgårde i dag pga været på Haukeli, så krysser fingre og tær for bedre vær i morra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gjøre klart det meste av maten til julaften, kjøpe inn siste lille gave til min kjærevaske over litt her og der, stryke juleduken, pynte tre, se hovmestern og ta et glass rødvin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser grøt med mandel i. Den som får mandelen vinner en stor marsipangris. Ellers er det mange ting å ordne før julaften, derfor godt å lage en lettvint middag, men med litt kos rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg pakket sist rest av gaver, laget frokostretter, bakt brød og lager Waldorfsalat til i kveld. Har også ordnet resten av julepynten :)

 

Nå er det en pust i bakken før jeg skal starte med middagen i kveld som kalkunfilèt med alt tilbehør, gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...