Mille** Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Fenalår, flatbrød og rømme + en nydelig rødvin, fikk ordentlig juleferiefølelse her. Synd jeg skal på jobb i morgen, mandag og tirsdag da. ;o)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Å det hørtes kjempe godt ut.. Jeg sitter her med en julebrus jeg. Og lite annet.. Blei plutselig så trøtt, så får se hva kvelden bringe..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Nå har jeg og mannen pakt inn fult av pakker.. så det står gaver i flott julepapir over hele gulvet her, så kom litt julefølelse her også Skal du ha greie vakter i jula eller jobbe mye. Jeg må si det er herlig å gå hjemme i permisjon;)
Mille** Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2008 Har heldigvis en fin juleturnus i år. Jobber tom. lillejulaften på dagen, og så har jeg fri fram til jeg skal på senvakt på mandagen. Har så jobb tirsdagen på dagen og senvakt nyttårsaften og første nyttårsdag, før jeg igjen har fri fram 5. januar. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Ja det var en veldig fin turnus.. Jeg må sjekke om jeg skulle jobbet noe i jula. Må jo få skrevet på de røde dagene om noen hadde falt på min turnus.. Ekstra penger det..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 no fikk jeg lyst på Dahls julebrus..."springer til kjøkkenet å henter ei glass flaske".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå