Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Har fått en ny i gave til lillegutt, men den er litt skeiv, den tipper litt. Er dette noe som går seg til eller bør vi få byttet den? Har slakket skruene å skrudd de sammen på nytt for å se om det var spenn som gjorde stole skeiv, men det var det ikke.
Honningmelon Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Den vi kjøpte i november var også sånn. Kunne ikke se noe, men den tippet litt. Det var så lite at vi dreit i det
susemor-3 små Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Vår stod stødig med en gang, så tror jeg hadde klaget.
murmelmamma Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 vi har to...og de står støtt som fjell...tror jeg ville prøvd å byttet dem..... det hadde irritert meg ivertfall...
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Den tipper ganske mye, så da tror jeg at jeg tar turen til BarnasHus. Takk for svar:)
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Du må kryss skru sidene på stolen om den tipper! Dvs du skrur først samme på ene siden, så samme skru på andre siden på begge vangene hele veien opp! Det løser problemet
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Bare hyggelig:-D har skrudd sammen noen sånne i barnehagen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå