gilgi Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 på en lørdagskveld og bare sipper og sipper. Hadde el 12 el. 13. desember. Har brukt CB digital el.test for å teste når eggløsning. Hadde positiv på test på lørdag 12.12 og negativ 13.12 altså har nok truffet på EL. Tok en billig gravitest for morro skyld og den var plent negativ.Tok også to CB dig el-test og de var også plent negative. Er jeg kanskje ikke gravid allikevel? Har IKM på selve juleaften. Har lest et sted at gravitest fra billigtester skal visst vise HCG-stigning 5-6 dager før forventet mens. Ja ja uansett godt å få skrevet ned og få ut frustrasjonen.
chiquetita Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Hold motet oppe! Ikm er ikke før om 3 dager. Vent med å teste til ikm er mitt råd så slipper du å bli så lei deg hver dag. Lykke til
gilgi Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Ja det er sant det du skriver, men ble så fristet til å teste så tidlig da vettu. Skulle aldri ha gjort det egentlig, har virkelig ødelagt lørdagskvelden for meg selv:(
chiquetita Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg tror ikke det er mange av oss her inne som ikke vil bare teste og teste om igjen. Vil så gjerne se den ekstra streken! Har du ikke en kjekke mann der som kan muntre deg litt opp slik at det blir litt bedre for deg. Det er jo ille at en hel og deilig lørdag skal bli ødelagt! Håper du snart får positiv tes, men prøv ikke å teste før onsdag morgen.
gilgi Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2008 Nei:( har er på nattvakt. Har en 2 åring som har omgangssyke i tillegg. Ja ja sånn kan det gå noen ganger altså. Håper alle som er prøvere her inne tester seg positivt snart og får verdens beste gave på julaften. Klem til alle prøvere folkens.
chiquetita Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Å nei, stakkars dere begge, men føler litt ekstra med 2-åringen, det er jo helt jævlig med omgangssyke! Og, det er lett å føle seg ekstra trist når man er alene og skal ta vare på et sykt barn. Håper morgendagen din blir bedre.
gilgi Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2008 Tusen takk for det chiquetita som tar deg tid til å svare meg. Føler meg mye bedre allerede.
happygilmore Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Hei, BILLO! Det kan jo godt være at du er gravid, er jo enda litt tidlig å teste... Men jeg vet hvordan du har det! Begynte selv å teste bare seks dager etter el, har testet negativt helt til i dag, da kom mensen. Isj! Håper ikke den kommer hos deg, men at du tester positivt på onsdag Lykke til!
gilgi Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2008 Tusen takk for det beatk. Håper virkelig det klaffer for oss denne pp. Har nå prøvd i over 1 år.Ja det er jo litt håp igjen ennå til julaften. Det vil evnt. bli mitt aller største gave noen sinne. Håper det klaffer for deg også neste pp.
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er i samme båt som deg - vi har også prøvd aktivt i nærmere et år og det måtte pergotime kur til for i det hele tatt å få eggløsning. Jeg har IKM rundt lille julaften og har allerede tatt 3-4 graviditetstester * lider av testesyken** 2 tester viste svak positiv og 1 negavtiv - så er så i tvil. Tenker jeg må smøre meg med tålmodighet og teste 23. des igjen. Ønsker deg masse lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå