Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Å, sååå koseliii ) Super duper mann! Hadde en kjempe koselig date, han kom på til meg (ca 2 timer kjøring:p) så satt vi litt hjem her å snakket, så dro vi på Kina Resturangen å spiste mat. Dri vi hjem igjenn, snakket og tok et glass vin etter lille'gutt hadde sovnet. Alltså, mått jo tilbud han vin - så MÅTTE han jo være over natten HER ;-) Vart super duper betatt. Kan viiirkelig se for meg "OSS". Håper bare jeg ikke blir skuffet. Lå i sengen å kooos hele nettan, nesten. så spurte han meg om jeg brukte å kysse på første date Så begynnte vi å kysseeee Håper bare jeg ikke blir skuffet!!! :-( Vi planla til og med date nr 2, og date nr 3 og date nr 4 ;-) Han er 27 og jeg 20. Åh, så hærlig med en VOKSEN mann, slipper disse sippe'gutta.. :-P (Men, han er søskenbarnet av min X da (ikke bf nei) men en jeg var sammen med i 1,5 år, for 2 år siden) JAJA )) Kan dere krysse fingrene for meg videre!?!?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Klart vi kan krysse fingrene ( og alt som krysses kan ;-) Hyggelig å høre du har det bra -NYT det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå