skorpionfruen Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Har nektet å spise i dag så når vi dro i bursdag klokken 15, hadde hun spist ca tre tugger brødskive og 3-4 tugget vaffelkake på hele dagen. I bursdagen var det så mye snop de bare klarte å trykke i hodet. Skal love deg det tippet for henne. Hun lå å hylskreik på gulvet og var helt ødelagt. Måtte nekte henne å spise mer selv om resten pakket innpå, gjorde ikke saken bedre og hun hylte som en stukket gris. Hun kan skrike seg ut så hun spyr når hun kommer i slikt humør, så jeg måtte riste henne for å roe henne ned. (fader som jeg hater det og det er så typisk) kom hjem og fikk i henne noe middag. Nå er klokken kvart over 9 og hun har ikke tenkt å sovne med det første. Fortsatt småhyper etter sukkerinntak på tom mage... Tipper klokken blir både 10 og elleve før hun sovner!
Mille** Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Usj da, aldri gøy når ungene tilter fullstendig. Hvor gammel er hun da?
skorpionfruen Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 4 år. Egentlig en veldig blid jente, men tåler overhodet ikke inntak av sukker de dagene hun ikke har spist noe særlig. Helt sykt at en liten prinsesse kan bli så djevelsk
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 off hørtes ikke noe særlig ut nei.. Mi jente er også 4 år, og jeg sliter mange ganger med å få i henne mat.. Liker ikke det, særlig ikke de dagene hun går over på snobet før hun har spist. Skal ikke være enkelt. Mi blir ikke vill etter sukker, men mister resten av den lille matlysten hun har hatt og vil bare ha godterier.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Nei, slikt er ikke godt for verken stor eller liten... Håper dere fikk en god natts søvn til slutt, og at matlysten er bedre idag.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 husk at det er ikke de små som bestemmer hvor mye sukker de skal spise ;-)
skorpionfruen Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2008 Det har du helt rett i, men når man er i barneselskap sammen med andre barn og de får utdelt godteposer og det står skåler overalt så er det ikke så lett å ta fra lillemor alt mens de andre spiser uhemmet. Noen greier sikkert det, men det gjør ikke jeg. Jeg begrenset det kraftig, men å nekte helt greide jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå