Pulverpadda Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 (poster den her i håp om å få tilbakemeldinger, får visst ikke noe svar på "bli gravid") Og jeg får fortsatt negativ test. Har testet meg annenhverdag siden EL (litt testemani ja) og jeg vil vite svaret NÅÅÅ!!! Føler meg helt innestengt når jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke. Hadde en SA for en mnd siden og jeg vet jo at det kan være kluss i syklusen etter det, men jeg blir jo veldig betenkningsfull når mensen ikke kommer og jeg har mange av de samme symptomene som jeg hadde forrige Graviditet: trøtt og sliten, murringer i magen, oppblåst, sprengninger i den høyere puppen... Men hvor lang tid kan det egentlig gå får man kan på positiv?? Kan det f.eks gå to uker etter IKM? Tenk om jeg er gravid da, tenk om jeg ikke er. Blir så forvirret av å ikke vite noe. Ikke vet jeg om jeg kan spise diverse matvarer, ikke vet jeg om jeg kan ta et glass vin!! Droppet å gå i bursdag i dag for jeg er redd for å gjøre noe jeg ikke bær gjøre!! Åååååååååhhhhh, blir gaaal!!!! *gi meg svar snart da, test*
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Jeg skulle gjerne gitt deg et svar ,men jeg vet jo ikke...det er mange som sier at man bør vente med å teste seg til du er gått godt over ikm...så kanskje du skal vente litt..kommer ikke mensen så er du sannsynligvis gravid..regner emd at etetrsom hcg ikke slår ut på test nå har kroppen din kommet seg etter sa.Fordi hcg som regel er ganske høyt etter man mister og en tid etter..men dette er jo forskjellig. Men vent en stund kanskje og kommer ikke mens,dra til legen og få n sikker test..istedetfor å teste deg ihjæl..det må da være slitsomt.
Pulverpadda Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Ja der sier du noe, det er faktisk ganske slitsomt for det er et like stort nederlag hver gang Men jeg skal vente noen dager med å teste da, hvis jeg klarer Bruker tester fra billig-tester og jeg vet faktisk ikke om jeg tør å stole på dem.... kanskje jeg burde kjøpe meg noen ordentlige noen. OG har jeg ikke fått mensen eller positiv test inne neste helg bør jeg kanskje ta en tur til legen for en blodprøve eller ordentlig test Jeg testet meg forresten en uke etter sa for å se om jeg fikk positiv test (etter beskjed fra legen), men nei.... så hcg var i vert fall ute av kroppen før siste EL Så jeg håper bare det klaffet. Lå med bena høyt og gjorde alt riktig *kjære de øverste makter: Gi meg positiv test snart da, så jeg kan begynne å skrive i svangerskapsdagboken min*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå