♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg mener å ha lest noe om et slags "knepp" i magen før vannet går?? Noen som vet??
ehtaner84 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 det er ikke alle som kjenner det. personlig så sov jeg da det gikk, men våknet av ett eller annet som "spratt" i magen, og seff vannet som bare rant og rant. vanskelig å forklare hvordan det føles.
♥Tiny Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Jeg hørte og kjente det kneppet når vannet gikk... Rar følelse..
~Mita~ Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 jeg hørte det ikke, men kjennte et lite "puff" i magen før vannet begynnte å sile ut..
Musemor med tre søte små Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Det gikk mitt på stuegulvet uten forvarsel med førstemann. Ikke noen slags knepp her i gården
Suss@ med 3 gutter Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Hørte ikke noe knepp, men husker jeg sa til mannen min, nå går vannet så spruta det i gulvet, hehe.. veldig rar følelse:)
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2008 Ok, jeg mener nemlig at jeg kjente noe i stad, men hvis det hadde vært vannet, så hadde det vel kommet nå da? Det er ca. en halvtime siden...Har termin i morgen, så det skal veldig lite til før jeg tror det er noe på gang nå!!(he-he)
¤mamma¤ Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Vi hadde akkurat lagt oss, da det plutselig kom et knepp like bak navlen, - jeg rykket til og mannen min sa "HVA VAR DET???", så reiste jeg meg fra sengen, og da begynte vannet å sildre ut:)
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 Jeg skulle plugge inn sentralstøvsugeren i veggen da det sa "knepp!!" og vannet rant som en foss
ulvepus *venter nr.3* Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 1. gang måtte jeg på do,så gikk vannet der... 2. gang lå jeg på sofaen og sov,så skulle jeg reise meg opp,da det rant og rant.. hørte ikke noe knepp
kelly Skrevet 20. desember 2008 #11 Skrevet 20. desember 2008 Sa knepp til meg også..men skjedde ingenting da jeg reiste meg..tullet med at nå gikk sikkert vannet..gikk på do og da kom det bittelitt Sekunder etterpå kom riene,3 timer senere var den lille født:)
kelly Skrevet 20. desember 2008 #12 Skrevet 20. desember 2008 høres foresten ut som når man "knekker" et ledd:)
noggie Skrevet 20. desember 2008 #13 Skrevet 20. desember 2008 Ikke alltid man merker det. Forrige gang var vi inne til kontroll, alt så fint ut, masse vann. 5 dager senere var vi der igjen og da var alt vannet borte!!! Merket ingenting! Hun lå så langt ned at hun fungerte som en "propp", ble satt igang og fikk høre at hun ikke hadde hatt næring de siste 2 dagene. Alt er fint med henne nå, men er litt spent på hvordan det blir denne gangen. Sier det er masse vann, men kaaanskje litt mindre. Skal inn om en uke. NÅ er de visst enige om "min" termin og ikke ultermin. Er 3 ukers forskjell, noe som kan si en del når det blir snakk om NAV og permisjon osv.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 20. desember 2008 #14 Skrevet 20. desember 2008 Det kneppet noe voldsomt, som en tynn ballong som sprakk og ut fosset vannet.
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #15 Skrevet 21. desember 2008 Stod å barberte leggene,samtidig som eg kjente eg var litt tissetrengt... Plutselig opna da seg ei sluse og da kom vatn,.var litt usikkert først,pga dotrangen,..men kom meir og meir i fleire omgangar,så forstod jo at da var vatnet som hadde gått,hehe...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 21. desember 2008 #16 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har opplevd et "knepp" som du sier..føles akkurat som om noe gir etter inni magen liksom før vannet kommer.:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå