Gå til innhold

Er du lykkeligere etter at du fikk barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er altfor sliten til å kjenne etter ;-)

Skrevet

JA

Jeg brukte så lang tid på å overtale mannen min til å få barn, at jeg var ganske ulykkelig de siste månedene før han fant ut at han var klar for å bli far. Livet er jo ikke bare en dans på roser, men jeg har ikke vært skikkelig ulykkelig etter at jeg ble mor!

Skrevet

jeg er sliten og trøtt og litt deppa nå, men det er bedre enn å være slten og trøtt og desperat og rotløs.... så ja! jeg er lykkeligere med ungene mine, og hadde de blitt borte for meg nå hadde livet vært uutholdelig!

Skrevet

Ja! Klart det er slitsomt avogtil, men det er det jammen verdt!

Skrevet

Ja!

Etablerte meg ganske sent, så 30-årene med barn og mann har definitivt gjort meg lykkeligere.

Skrevet

JA - definitivt! MEN også mye mer sliten og stressa enn jeg trodde var mulig;o) Kunne aldri tenke meg livet uten barn, og jeg er så innmari glad i de to små rakkerungene våre;o)

Skrevet

JA! Det er jaggu ofte et h.... å være mamma, men det er allikevel tusen ganger bedre enn å ikke være mamma! :)

Skrevet

Ja, absolutt. Men så hadde jeg ventet lenge på å få barn også da. Måtte vente mange år før samboer endelig ble klar.

Men det er sannelig mye jobb også. Så jeg tenker ofte på hva jeg egentlig drev med før med all den fritiden jeg hadde da...

Skrevet

Mer lykkelig, mer sliten, mer søvnunderskudd for hver dag som går, mer ko-ko av å synge hysterisk på julesanger for å underholde to små i bilen...

Skrevet

JA!

Jeg er mer sliten, bekymret, syk, trøtt......he he. Men definitivt også mer lykkelig!

Jeg synes at livet har fått en hel annen mening med barn, så da skal jeg takle alt det andre som følger med :D

Skrevet

Har vel alltid vært lykkelig, med perioder hvor man har fått satt lykkeligheten på prøve. Liketil er det ingenting som kan måle seg med det å være mamma.. Føler meg ofte beruset på den lille, fantastiske skapningen som gjør at all verdens motstand er verdt å takle for å kunne få oppleve mer av.. Ingen kan tvinne meg så rundt lillefingeren eller få meg til å gaple av helt trivielle ting..

Lykken er i en annen form, men det er viktig å kjenne lykken i seg selv og av seg selv også. Ikke kun gjennom barna. Men, uten tvil så har det gjort meg til et bedre menneske, og et menneske som har flere gode, lykkelig stunder..

Skrevet

Ja, vil si jeg er mer lykkelig etter at jeg fikk barn, men også så utrolig mye mer bekymret også! Har et hjertebarn som er operert, men så utrolig redd for at han skal bli syk igjen og at jeg skal miste han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...