Thessa og Bebbis Skrevet 20. desember 2008 #1 Del Skrevet 20. desember 2008 Hihi.. Kommer med oppfordring til at mange melder seg på treffet! Jo fler jo bedre :-) Vi har info om tid og sted under BIM-treff! :-) Chiao for now! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knerten09 Skrevet 21. desember 2008 #2 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvilket Bim treff er det du mener? Det er to Oslo treff inne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa og Bebbis Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er et for Mai mammaer? Trodde jeg da. :-) Det som er 13. Januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maags Skrevet 21. desember 2008 #4 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg er også med!! Jeg la ut forslaget på facebook også; "Termin i mai 09", heter gruppa, fordi som ikke har fått det med seg. Så kanskje vi blir litt flere;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolle-i-ovnen Skrevet 2. januar 2009 #5 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg blir med =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde og mini Skrevet 9. januar 2009 #6 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei. Er det bare å møte opp der da eller? Kjenner jeg har behov for å treffe andre gravide. Er den eneste i venninnegjengen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa og Bebbis Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis du kommer, så teller vi deg med. Må ringe å bestille bord på mandag. :-) Greit å ha ca antall :-) Men da er du med da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde og mini Skrevet 9. januar 2009 #8 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raffen Skrevet 11. januar 2009 #9 Del Skrevet 11. januar 2009 Kult det blir gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå