Gå til innhold

Ekle uvaner deres kjære har???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg elsker min mann og han er en fantastisk far, men han har noen uvaner som er sååååååååå ekle:

Biter negler. Han har knapt negler igjen og må nesten putte hele knyttneven inni kjeften for å få noe å blite på.. Grøss...

Han leser på do. Blader slenger på do og han bruker en evighet der inne.

Æsj...

Jeg tok ham i å spise tåneglene sine en gang.. Spurte ham om han gjorde det, men han nektet, selv om jeg vet at han gjorde det... æææææsj...

Han glemmer å pusse tennene veldig mange kvelder før han legger seg.

ÆÆÆÆsj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyker! (selv har jeg slutta for snart 2 år siden) Han glemmer ofte å vaske henda før han kommer og legger seg, og det er noe av det kvalmeste jeg vet.

Putter sneiper i jakke/bukselomma... Det stinker jo noe så innihelvete! Og gjett hvem som må plukke de opp hver gang hu skal vaske klærne hans?!

Fjerter i lange omganger, høres ut som en fjortisgutt som "ruser" mopeden sin! Og når jeg ber ham la være, så flirer han fornøyd og ser seg omkring... IDIOT!!

Driter i å pusse tenna, så det stinker død og fordervelse av ham. Må så godt som alltid nødes til tannpuss!

Hverken dusjer eller barberer seg daglig, kun når han "skal noe", eller når jeg jager ham i dusjen. Likevel hopper han glatt over barberinga både 3 og 4 dager på rad. Ser ut som en jævla varulv etter 2 dager!

"Glemmer" å bruke deodorant, og har en sinnsyk svetteproduksjon -og lukt!

Og nå når jeg leser gjennom hva jeg har skrevet innser jeg at jeg bor sammen med en gris!

Det rare er at han er ivrig på husarbeid, rydder og vasker og står på som bare det i heimen. Bare synd han ikke kan være like nøye med den PERSONLIGE hygienen...

Skrevet

Tar med seg laptopen på do.. Gjerne i de mest upassende situasjoner.. som under morgenstellet eller når middagen akkurat er klar.

Griser skikkelig når han spiser... Matrester rundt hele tallerkenen.

Setter aldri inn i oppvasken, men fyller bare vasken med kopper og kar med matrester på.

Ellers er han igrunn både renslig og flink, men han har sinnsykt problemer med dårlig ånde..Selv om han pusser tenner.. Men det er jo ikke hans feil, bare veldig ekkelt likevel..

Men, jeg har min del av dårlige uvaner også...

Skrevet

Lager skikkelige lyder når han spiser. ikke slafsing,han bare tygger grusomt.

Kaster sokkene av seg overalt i huset

Svetter ut sengetøyet hver natt ( les GJENNOMVÅTT) og jeg aner ikke hvorfor...

Rister på føttene eller gjør andre ting med føtter eller hender mens vi sitter sammen og ser film.

Har mareritt/noe rart om natten så han roper, skriker, brøler og slår i putene (?????????????????????????)

Klipper tåneglene over hele badet.

Legger fra seg q-tips med ørevoks på badet hver dag.

Skrevet

Husk at de hadde disse uvanene før dere møtte dem, og hvis dere tok dere bedre tid til å bli kjent, kunne dere ha kuttet dem ut for lenge siden. Så slapp dere irritere dere over neglebiting og alskens ekle uvaner.

;)

Skrevet

Nix, min hadde ikke disse uvanene de første 2 åra. Men etterhvert som årene går har han sluppet seg løs, litt etter litt.

Men nå skal det sies at jeg også har forandra meg. Bla annet har jeg:

Gått 30 kg opp i vekt, fått masse strekkmerker, hengehud både her og der.

Er blitt en sur kjefte-kjerring (ifølge fjertern) som henger meg opp i bagateller.

Låser ikke lenger do-døra om det bare er oss her hjemme og jeg bare skal tisse.

Hiver brukte truseinnlegg i søpla på overommet.

Skifter bind så han ser det. (giiid)

Barberer legger og armhulene kun når det begynner å bli veldig mye, eller jeg "skal noe" - og har en enorm hårvekst! ;)

Og sikkert MYE mer!

Skrevet

Hmm. Innser at jeg må være veldig heldig med min.. Det mest irriterende jeg kan komme på i farten, er at han sover med t-skjorte på innimellom, og det liker jeg ikke fordi han er så god å ta på uten.

Skrevet

piller/river negler og tånegler. Lager en spes lyd som jeg blir gal av innimellom

Kan av og til gå noen dager uten å bytte boxer, så da blir det ingen blow job heller;o)

Må alltid hvile når han kommer hjem fra jobb, selv om det er middag da og da blir jeg passe irritert og tvinger han til å spise med oss. Er jo en grunn til at middagen er klar akk på det tidspunktet

Skrevet

Mannen min biter også negler. Han rett og slett gnager på fingrene sine. Verste er at guttungen på 3 år har begynt med samme greiene.

Han svetter ned senge hver eneste natt. Stinker skikkelig mannesvette. Æsj!!

Han fiser hele tide mens han står med det gliset! Syntes det er sååå morsomt! Ekkelt.

Er sikkert mer, men kommer ikke på noe i farta.. Jo, han kan sitte på dass å drite mens han leser blad og spiser sjokolade!! Det er ekkelt det! Helt motbydelig!

Men ellers er han en veldig renslig mann. Pusser tenna hvertall 2 ganger om dagen, dusjer hver dag og vasker henda ofte. :)

Skrevet

Min mann har en del uvaner som jeg gjerne skulle vært foruten som f.eks. snyter seg i dusjen, river tåneglene sine, grver seg i ørene med nøklene sine, klør så mye på psoriasisen sin (særlig om natten) at det ser ut som det har snødd rundt ham og lyden er helt forfærdelig (det siste her kan han nok ikke så mye for. Det klør jo).

Men kan han holde ut med mine uvaner så kan vel jeg holde ut med hans. De gode sidene er heldigvis mange fler enn de dårlige og av en mye viktigere karakter.

Skrevet

Fy faen, så ekkelt å lese om alle disse uvanene!

Nå ble jeg minnet på hvorfor jeg har valgt å bo alene ;-P

Skrevet

*biter negler

*vasker ikke alltid hender etter dobesøk

*er ikke hver dag han pusser tennene

*tygger så sinnsykt høyt, skulle tro han aldri hadde fått mat før

Skrevet

Min har ikke ekle uvaner, men litt søte og selvfølgelig noe irriterende!

Han kan ikke å skynde seg... La oss si at vi kommer hjem og inn døra og må uuuuutroooolig mye på do. Jeg? Slenger av meg jakka og går på do selv uten å ta av skoa. Han? Tar av seg skoa, jakka, legger på plass ting i kjøleskapet om vi har handlet, hopper rundt og styrer på mens han sier "åh, jeg må sånn på do". He he

Har vi det travelt om morgenen, må han fremdeles smøre matpakka si nøye. Jeg? Hadde slengt på ost på alle fire skiver og løpt ut døra. Han? Fire skiver med ulikt pålegg, for det er jo så kjedelig med det samme på alt. Greit det, men det tar jo så mye ekstra tiiiid! :-P

Han er nøye med neglene sine. Det er jo ok. Men det negleklippesettet vi har som vanligvis er en jenteting? Det er hans. Han kan sitte i en halvtime og styre med neglene sine på hender og tær. Men han samler jo opp alle neglene sine da, og kaster de etterpå. Veldig pertentlig av seg.

Som alle andre karer så både raper og fiser han, men her spares det ikke på noe. Høy lyd skal det være! Kan jo ikke kaste bort lufta, sier han! :-D Litt morsom da. Han har jo såpass folkeskikk at han ikke raper og fiser når vi er i selskap og sånn, med mindre det er i lag med "gutta". Og når han nyser, så er det så høyt at det ringer i ørene mine, og så plutselig at jeg hopper ut av sofaen. Har blitt vant til det nå, så jeg bare ler. Kanskje ikke en bra tin å bli for vant til?

Er glad i han, han er jo bare søt. :-)

Skrevet

Min kjære er helt fantastisk i motsetning til en eks av meg, huff, men han gidder jeg ikke å si noe om. Samboeren min har noen merkelige vaner/ uvaner, men det er sånne ting jeg synes er helt greit. Han sier så utrolig mye rart, og innimellom blir jeg flau over han, men han er også utrolig morsom. Vi ler og tuller hele tia, bortsett fra når jeg er furtete og sur. Hehe, jeg har noen forferdelige humørsvingninger, han er i det minste positiv og snill selv om han kanskje blir litt lei oppførselen min innimellom, men det går jo fort over.

Synes jeg er utrolig heldig som har funnet en som jeg elsker så høyt og som jeg deler så mye med, som interesser og verdier. Det eneste jeg kommer på som er ekkelt er at han biter negler, det gjør jeg å, men han går med neglen i munnen kanskje hele dagen. Han kan tilogmed finne på å legge de fra seg et sted slik at han kan gå å tygge på den dagen etter. Hva er det fornoe liksom?? Jaja

Skrevet

Hahahahaha!!!

Ser at dere har maaaange av de samme irritasjonsmomentene som jeg har her hjemme..:P

- Biter negler og legger på stuebordet, og "glemmer" de der( i det siste har han begynt og hive dem i blomsterpotta som står på bordet for å slippe og reise seg fra sofaen)

- Sokkene MÅ bestandig av når han kommer fra jobb, så det ligger ca 4 par rundt omkring før han orker og ta de( i tillegg er han svett på beina etter jobb, så han er helt svart under beina av lo, som blir dratt rundt i huset )

- Snyter seg i dusjen!!!! EKKELT! Det blir jo bubb på glassdørene og det ser jo hæærlig ut

- Griser noe fryktelig når han spiser, og tørker aldri av bordet eller benken når han er ferdig

- Skitten boxer og t-skjorte ligger bestandig på badgulvet etter dusjen, selv om skittentøysdunken står rett på utsiden av baddøra

- Bruker 5 forskjellige par sko i løpet av en dag, og alle må stå midt i den lille yttergangen vår

- Spiser bubb av og til!!!!! ÆÆÆÆÆSJ!! Hva er det i en alder av 24 år??

- Åpner ALLTID en ny melkepakke når han skal ha melk i stede for og bruke den som er åpnet først. "Nei den er gammel"

- MÅ inn på badet og sette seg på "skjiteren" hver gang jeg er i dusjen, eller skal ordne meg

- Tar aldri ut av lommene på arbeidsbuksa før han hiver den på vaskerommer, så de er FULL av spiker, skruer, blyanter, målbånd, kniv osvosv (er snekker)

Ellers er han veldig renslig, dusjer 1-2 ganger om dagen og er aldri skitten eller lukter vondt, og er den snilleste og godeste i verden:D

Tipper han finner en del og klage på når det kommer til mine uvaner også :-)

Skrevet

Fy fader, nå innser jeg for en fantastisk mann jeg har! Og for en forferdelig bitch jeg er totalt uten grunn!

Skrevet

Min har en masse uvaner. Men ikke for å virke klissete så syns jeg det er søtt. Er en del av han:)

Skrevet

skulle ikke være anonym da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...