Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 ÅÅ blir så frustrert og sint på meg selv. I dag har jeg vært flink og trent en god økt på sats. Lover meg selv at jeg skal ned et par kg, men er veldig svak for mat og godt. I går hadde jeg og mannen ost og kjeks. Dytta i meg masse ost og kjeks i går... og jaggu gjorde jeg det akkurat nå også.Har tømt en hel slinas pakke alene siden i går.... med ost (brie og krydderost). At det går an. Ikke rart vekta ikke går ned og magen forblir gravidmage (( Noen med noen inspirerende ord?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Før spiste jeg 2måltider om dagen og da ble det ofte litt snop her og der. Jeg begynnte å spise lite men 4ganger om dagen. Får jeg lyst på noe godt spiser jeg en liten bit med sjokolade som inneholder 70%kakao eller noen få flak med superchips. Dette funker for meg hvertfall. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Hvis du syns det er vanskelig å kontrollere så kan det lønne seg å ikke ha så mye liggene tilgjengelig hjemme. Hvis du får lyst på noe godt hjelper det ofte å pusse tennene! Har du prøvd kromtabletter? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå